Elżbieta Płóciennik
6 artykuły w 6 czasopismach
-
Teaching for wisdom in early modern education Opublikowano w: Journal of Preschool and Elementary School Education 2013 / Numer 2(4) / s. 27 - 482013CZYSTY TEKST
Elżbieta Płóciennik, Teaching for wisdom in early modern education, Journal of Preschool and Elementary School Education, 2013 / Numer 2(4), s. 27 - 48
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Płóciennik", title = "Teaching for wisdom in early modern education", journal = "Journal of Preschool and Elementary School Education", issue = "2013 / Numer 2(4)", pages = "27 - 48" }
-
Teaching for Wisdom in Early Modern Education Opublikowano w: Multidisciplinary Journal of School Education 2013 / Numer 2(4) / s. 27 - 482013CZYSTY TEKST
Elżbieta Płóciennik, Teaching for Wisdom in Early Modern Education, Multidisciplinary Journal of School Education, 2013 / Numer 2(4), s. 27 - 48
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Płóciennik", title = "Teaching for Wisdom in Early Modern Education", journal = "Multidisciplinary Journal of School Education", issue = "2013 / Numer 2(4)", pages = "27 - 48" }
-
Mądrość dziecka podczas aktywności zadaniowej - wyniki analizy jakościowej Opublikowano w: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna 2017 / Numer 2 (10) [1] / s. 157 - 1642017CZYSTY TEKST
Elżbieta Płóciennik, Mądrość dziecka podczas aktywności zadaniowej - wyniki analizy jakościowej , Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2017 / Numer 2 (10) [1], s. 157 - 164
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Płóciennik", title = "Mądrość dziecka podczas aktywności zadaniowej - wyniki analizy jakościowej ", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2017 / Numer 2 (10) [1]", pages = "157 - 164" }
-
Obraz jako czynnik wspomagający rozwój twórczości dziecka Opublikowano w: Chowanna 2011 / Tom 1 / s. 173 - 1962011CZYSTY TEKST
Elżbieta Płóciennik, Obraz jako czynnik wspomagający rozwój twórczości dziecka, Chowanna, 2011 / Tom 1, s. 173 - 196
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Płóciennik", title = "Obraz jako czynnik wspomagający rozwój twórczości dziecka", journal = "Chowanna", issue = "2011 / Tom 1", pages = "173 - 196" }
-
Rozwijanie mądrości a podstawa programowa wychowania przedszkolnego Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2016 / Tom 12 / Numer 2(33) / s. 181 - 1922016CZYSTY TEKST
Elżbieta Płóciennik, Rozwijanie mądrości a podstawa programowa wychowania przedszkolnego, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 2(33), s. 181 - 192
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Płóciennik", title = "Rozwijanie mądrości a podstawa programowa wychowania przedszkolnego", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 2(33)", pages = "181 - 192" }
-
"Mądrość dziecka - predyspozycje, przejawy, perspektywy wspierania", Elżbieta Płóciennik, Łódź 2018 : [recenzja] Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2019 / Tom 10 / Numer 1 (26) / s. 289 - 3002019CZYSTY TEKST
Elżbieta Płóciennik, Bogusław Śliwerski, "Mądrość dziecka - predyspozycje, przejawy, perspektywy wspierania", Elżbieta Płóciennik, Łódź 2018 : [recenzja] , Studia z Teorii Wychowania, 2019 / Tom 10 / Numer 1 (26), s. 289 - 300
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Płóciennik, Bogusław Śliwerski", title = ""Mądrość dziecka - predyspozycje, przejawy, perspektywy wspierania", Elżbieta Płóciennik, Łódź 2018 : [recenzja] ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2019 / Tom 10 / Numer 1 (26)", pages = "289 - 300" }