Waldemar Cichoń
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Marketing instytutów badawczych w świetle obecnych uwarunkowań organizacyjno-prawnych Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2013 / Numer 1(7) / s. 3 - 232013CZYSTY TEKST
Waldemar Cichoń, Anna Slotorsz, Marketing instytutów badawczych w świetle obecnych uwarunkowań organizacyjno-prawnych, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2013 / Numer 1(7), s. 3 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Waldemar Cichoń, Anna Slotorsz", title = "Marketing instytutów badawczych w świetle obecnych uwarunkowań organizacyjno-prawnych", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2013 / Numer 1(7)", pages = "3 - 23" }