Ola Agbaimoni
3 artykuły w 1 czasopismach
-
Marketing w mediach społecznościowych – dlaczego i jak firmy muszą z niego korzystać? Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2013 / Numer 2(8) / s. 3 - 172013CZYSTY TEKST
Ola Agbaimoni, Lilach Bullock, Marketing w mediach społecznościowych – dlaczego i jak firmy muszą z niego korzystać? , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2013 / Numer 2(8), s. 3 - 17
BIBTEX@Article{ authors = " Ola Agbaimoni, Lilach Bullock", title = "Marketing w mediach społecznościowych – dlaczego i jak firmy muszą z niego korzystać? ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2013 / Numer 2(8)", pages = "3 - 17" }
-
Social Media Marketing - why businesses need to use it and how (includes a study of Facebook) Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 5(6) / s. 109 - 1192012CZYSTY TEKST
Ola Agbaimoni, Lilach Bullock, Social Media Marketing - why businesses need to use it and how (includes a study of Facebook), Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 5(6), s. 109 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Ola Agbaimoni, Lilach Bullock", title = "Social Media Marketing - why businesses need to use it and how (includes a study of Facebook)", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 5(6)", pages = "109 - 119" }
-
Marketing w mediach społecznościowych - dlaczego i jak firmy muszą z niego korzystać? Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 3(4) / s. 249 - 2602012CZYSTY TEKST
Ola Agbaimoni, Lilach Bullock, Marketing w mediach społecznościowych - dlaczego i jak firmy muszą z niego korzystać?, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 3(4), s. 249 - 260
BIBTEX@Article{ authors = " Ola Agbaimoni, Lilach Bullock", title = "Marketing w mediach społecznościowych - dlaczego i jak firmy muszą z niego korzystać?", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 3(4)", pages = "249 - 260" }