Joanna Kuzincow
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Marketing oparty na wiedzy jako podstawa strategii jednostki badawczej – na przykładzie Instytutu Badawczego Opakowań Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2013 / Numer 3(9) / s. 3 - 132013CZYSTY TEKST
Marzenna Kobylarz, Joanna Kuzincow, Stanisław Tkaczyk, Hanna Żakowska, Marketing oparty na wiedzy jako podstawa strategii jednostki badawczej – na przykładzie Instytutu Badawczego Opakowań, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2013 / Numer 3(9), s. 3 - 13
BIBTEX@Article{ authors = " Marzenna Kobylarz, Joanna Kuzincow, Stanisław Tkaczyk, Hanna Żakowska", title = "Marketing oparty na wiedzy jako podstawa strategii jednostki badawczej – na przykładzie Instytutu Badawczego Opakowań", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2013 / Numer 3(9)", pages = "3 - 13" }