Jose Ignacio Monrabal
3 artykuły w 1 czasopismach
-
Komunikacja marketingowa na rynkach branżowych B2B podnosząca wartość marki korporacyjnej opierającej się na wspólnych wartościach dodanych Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2013 / Numer 3(9) / s. 3 - 102013CZYSTY TEKST
Jose Ignacio Monrabal, Komunikacja marketingowa na rynkach branżowych B2B podnosząca wartość marki korporacyjnej opierającej się na wspólnych wartościach dodanych , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2013 / Numer 3(9), s. 3 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Jose Ignacio Monrabal", title = "Komunikacja marketingowa na rynkach branżowych B2B podnosząca wartość marki korporacyjnej opierającej się na wspólnych wartościach dodanych ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2013 / Numer 3(9)", pages = "3 - 10" }
-
Marketing Communications in Industrial B2B Markets enhancing the Value of the Corporate Brand relying on Common Added Values Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 4(5) / s. 187 - 1912012CZYSTY TEKST
Jose Ignacio Monrabal, Marketing Communications in Industrial B2B Markets enhancing the Value of the Corporate Brand relying on Common Added Values, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 4(5), s. 187 - 191
BIBTEX@Article{ authors = " Jose Ignacio Monrabal", title = "Marketing Communications in Industrial B2B Markets enhancing the Value of the Corporate Brand relying on Common Added Values", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 4(5)", pages = "187 - 191" }
-
Komunikacja marketingowa na rynkach branżowych B2B podnosząca wartość marki korporacyjnej opierającej się na wspólnych wartościach dodanych Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 3(4) / s. 333 - 3382012CZYSTY TEKST
Jose Ignacio Monrabal, Komunikacja marketingowa na rynkach branżowych B2B podnosząca wartość marki korporacyjnej opierającej się na wspólnych wartościach dodanych, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 3(4), s. 333 - 338
BIBTEX@Article{ authors = " Jose Ignacio Monrabal", title = "Komunikacja marketingowa na rynkach branżowych B2B podnosząca wartość marki korporacyjnej opierającej się na wspólnych wartościach dodanych", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 3(4)", pages = "333 - 338" }