Jaromir Matulewicz
6 artykuły w 1 czasopismach
-
Customer Relationship Management w instytucjach naukowych i badawczych Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2013 / Numer 4(10) / s. 3 - 162013CZYSTY TEKST
Jaromir Matulewicz, Customer Relationship Management w instytucjach naukowych i badawczych , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2013 / Numer 4(10), s. 3 - 16
BIBTEX@Article{ authors = " Jaromir Matulewicz", title = "Customer Relationship Management w instytucjach naukowych i badawczych ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2013 / Numer 4(10)", pages = "3 - 16" }
-
Marketing instytucji naukowych i badawczych - celowość i sposoby działań Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2010 / Numer 1(1) / s. 51 - 582010CZYSTY TEKST
Jaromir Matulewicz, Marketing instytucji naukowych i badawczych - celowość i sposoby działań, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2010 / Numer 1(1), s. 51 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Jaromir Matulewicz", title = "Marketing instytucji naukowych i badawczych - celowość i sposoby działań", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2010 / Numer 1(1)", pages = "51 - 58" }
-
Financing marketing with EU Funds Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 4(5) / s. 255 - 2742012CZYSTY TEKST
Jaromir Matulewicz, Financing marketing with EU Funds, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 4(5), s. 255 - 274
BIBTEX@Article{ authors = " Jaromir Matulewicz", title = "Financing marketing with EU Funds", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 4(5)", pages = "255 - 274" }
-
Badania i osiągnięcia naukowe jako wydarzenia medialne Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 1(2) / s. 335 - 3552012CZYSTY TEKST
Jaromir Matulewicz, Badania i osiągnięcia naukowe jako wydarzenia medialne, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 1(2), s. 335 - 355
BIBTEX@Article{ authors = " Jaromir Matulewicz", title = "Badania i osiągnięcia naukowe jako wydarzenia medialne", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 1(2)", pages = "335 - 355" }
-
Research and scientific achievements as media events Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 2(3) / s. 353 - 3732012CZYSTY TEKST
Jaromir Matulewicz, Research and scientific achievements as media events, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 2(3), s. 353 - 373
BIBTEX@Article{ authors = " Jaromir Matulewicz", title = "Research and scientific achievements as media events", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 2(3)", pages = "353 - 373" }
-
Finansowanie marketingu w funduszach europejskich Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 3(4) / s. 475 - 4942012CZYSTY TEKST
Jaromir Matulewicz, Finansowanie marketingu w funduszach europejskich, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 3(4), s. 475 - 494
BIBTEX@Article{ authors = " Jaromir Matulewicz", title = "Finansowanie marketingu w funduszach europejskich", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 3(4)", pages = "475 - 494" }