Joanna Pruchnicka
4 artykuły w 1 czasopismach
-
Sposoby komunikowania się instytucji naukowej z otoczeniem Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2014 / Numer 2(12) / s. 3 - 222014CZYSTY TEKST
Joanna Pruchnicka, Sposoby komunikowania się instytucji naukowej z otoczeniem , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2014 / Numer 2(12), s. 3 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Pruchnicka", title = "Sposoby komunikowania się instytucji naukowej z otoczeniem ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2014 / Numer 2(12)", pages = "3 - 22" }
-
Nowe sposoby komunikowania się instytucji naukowej i naukowców z odbiorcami Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2010 / Numer 1(1) / s. 93 - 1062010CZYSTY TEKST
Joanna Pruchnicka, Nowe sposoby komunikowania się instytucji naukowej i naukowców z odbiorcami, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2010 / Numer 1(1), s. 93 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Pruchnicka", title = "Nowe sposoby komunikowania się instytucji naukowej i naukowców z odbiorcami", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2010 / Numer 1(1)", pages = "93 - 106" }
-
Media Relations - promocja nauki i instytucji badawczych w mediach w Polsce i Europie Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 1(2) / s. 165 - 1832012CZYSTY TEKST
Joanna Pruchnicka, Media Relations - promocja nauki i instytucji badawczych w mediach w Polsce i Europie, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 1(2), s. 165 - 183
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Pruchnicka", title = "Media Relations - promocja nauki i instytucji badawczych w mediach w Polsce i Europie", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 1(2)", pages = "165 - 183" }
-
Media relations - promoting scientific and research institutions in the media in Poland and Europe Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 2(3) / s. 191 - 2092012CZYSTY TEKST
Joanna Pruchnicka, Media relations - promoting scientific and research institutions in the media in Poland and Europe, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 2(3), s. 191 - 209
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Pruchnicka", title = "Media relations - promoting scientific and research institutions in the media in Poland and Europe", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 2(3)", pages = "191 - 209" }