Ewa Baradziej-Krzyżankowska
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Jak sprawnie współpracować z mediami w sytuacji kryzysowej – analiza przypadku Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2014 / Numer 1(11) / s. 3 - 122014CZYSTY TEKST
Ewa Baradziej-Krzyżankowska, Jak sprawnie współpracować z mediami w sytuacji kryzysowej – analiza przypadku , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2014 / Numer 1(11), s. 3 - 12
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Baradziej-Krzyżankowska", title = "Jak sprawnie współpracować z mediami w sytuacji kryzysowej – analiza przypadku ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2014 / Numer 1(11)", pages = "3 - 12" }