Joanna Pieniążek
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Najnowsze trendy i kierunki rozwoju finansowania społecznościowego Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2014 / Numer 3(13) / s. 3 - 182014CZYSTY TEKST
Joanna Pieniążek, Najnowsze trendy i kierunki rozwoju finansowania społecznościowego , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2014 / Numer 3(13), s. 3 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Pieniążek", title = "Najnowsze trendy i kierunki rozwoju finansowania społecznościowego ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2014 / Numer 3(13)", pages = "3 - 18" }
-
Finansowanie społecznościowe a nowe trendy w zachowaniach konsumenckich Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2014 / Numer 2(12) / s. 3 - 242014CZYSTY TEKST
Joanna Pieniążek, Finansowanie społecznościowe a nowe trendy w zachowaniach konsumenckich , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2014 / Numer 2(12), s. 3 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Pieniążek", title = "Finansowanie społecznościowe a nowe trendy w zachowaniach konsumenckich ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2014 / Numer 2(12)", pages = "3 - 24" }