Maciej Zaręba
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Wybrane elementy sieci 2.0 jako czynniki kształtujące wizerunek instytucji badawczych Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2010 / Numer 1(1) / s. 77 - 902010CZYSTY TEKST
Maciej Zaręba, Wybrane elementy sieci 2.0 jako czynniki kształtujące wizerunek instytucji badawczych, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2010 / Numer 1(1), s. 77 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Zaręba", title = "Wybrane elementy sieci 2.0 jako czynniki kształtujące wizerunek instytucji badawczych", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2010 / Numer 1(1)", pages = "77 - 90" }