Damian Dec
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Scientific and research institutions' utilization of Internet tools for marketing research Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 2(3) / s. 17 - 382012CZYSTY TEKST
Damian Dec, Scientific and research institutions' utilization of Internet tools for marketing research, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 2(3), s. 17 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Damian Dec", title = "Scientific and research institutions' utilization of Internet tools for marketing research", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 2(3)", pages = "17 - 38" }
-
Wykorzystanie przez instytucje naukowe i badawcze internetowych narzędzi badań marketingowych Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 1(2) / s. 35 - 572012CZYSTY TEKST
Damian Dec, Wykorzystanie przez instytucje naukowe i badawcze internetowych narzędzi badań marketingowych, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 1(2), s. 35 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Damian Dec", title = "Wykorzystanie przez instytucje naukowe i badawcze internetowych narzędzi badań marketingowych", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 1(2)", pages = "35 - 57" }