Mateusz Wróblewski
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Cooperation of universities as an element of support for innovation in regions Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 2(3) / s. 123 - 1312012CZYSTY TEKST
Piotr Danielewicz, Mateusz Wróblewski, Cooperation of universities as an element of support for innovation in regions, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 2(3), s. 123 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Danielewicz, Mateusz Wróblewski", title = "Cooperation of universities as an element of support for innovation in regions", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 2(3)", pages = "123 - 131" }
-
Współpraca międzyuczelniana jako element wspierania innowacyjności w regionie Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 1(2) / s. 269 - 2772012CZYSTY TEKST
Piotr Danielewicz, Mateusz Wróblewski, Współpraca międzyuczelniana jako element wspierania innowacyjności w regionie, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 1(2), s. 269 - 277
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Danielewicz, Mateusz Wróblewski", title = "Współpraca międzyuczelniana jako element wspierania innowacyjności w regionie", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 1(2)", pages = "269 - 277" }