Michel Muszynski
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Competitions with electronic simulators for Windows & Android as marketing tools of academic institutions Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 4(5) / s. 239 - 2422012CZYSTY TEKST
Michel Muszynski, Competitions with electronic simulators for Windows & Android as marketing tools of academic institutions, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 4(5), s. 239 - 242
BIBTEX@Article{ authors = " Michel Muszynski", title = "Competitions with electronic simulators for Windows & Android as marketing tools of academic institutions", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 4(5)", pages = "239 - 242" }
-
Turnieje z wykorzystaniem elektronicznych symulatorów dla Windows i Android jako marketingowe narzędzia instytucji edukacyjnych Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 3(4) / s. 459 - 4632012CZYSTY TEKST
Michel Muszynski, Turnieje z wykorzystaniem elektronicznych symulatorów dla Windows i Android jako marketingowe narzędzia instytucji edukacyjnych, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 3(4), s. 459 - 463
BIBTEX@Article{ authors = " Michel Muszynski", title = "Turnieje z wykorzystaniem elektronicznych symulatorów dla Windows i Android jako marketingowe narzędzia instytucji edukacyjnych", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 3(4)", pages = "459 - 463" }