Bogumiła Marczyńska
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Why is it worth to become an engineer? - promotional activities of scientific and research institutions and commercial entities Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 4(5) / s. 247 - 2502012CZYSTY TEKST
Bogumiła Marczyńska, Why is it worth to become an engineer? - promotional activities of scientific and research institutions and commercial entities, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 4(5), s. 247 - 250
BIBTEX@Article{ authors = " Bogumiła Marczyńska", title = "Why is it worth to become an engineer? - promotional activities of scientific and research institutions and commercial entities", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 4(5)", pages = "247 - 250" }
-
Dlaczego warto zostać inżynierem - działania promocyjne instytucji naukowo-badawczych oraz podmiotów komercyjnych Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 3(4) / s. 467 - 4702012CZYSTY TEKST
Bogumiła Marczyńska, Dlaczego warto zostać inżynierem - działania promocyjne instytucji naukowo-badawczych oraz podmiotów komercyjnych, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 3(4), s. 467 - 470
BIBTEX@Article{ authors = " Bogumiła Marczyńska", title = "Dlaczego warto zostać inżynierem - działania promocyjne instytucji naukowo-badawczych oraz podmiotów komercyjnych", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 3(4)", pages = "467 - 470" }