Jerzy Keller
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Research institutes and scientific-industrial centres in the context of innovative economy in light of experiences of the Institute of Innovative Technologies EMAG Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 5(6) / s. 231 - 2442012CZYSTY TEKST
Jerzy Keller, Stanisław Trenczek, Wojtas Wojtas, Research institutes and scientific-industrial centres in the context of innovative economy in light of experiences of the Institute of Innovative Technologies EMAG, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 5(6), s. 231 - 244
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Keller, Stanisław Trenczek, Wojtas Wojtas", title = "Research institutes and scientific-industrial centres in the context of innovative economy in light of experiences of the Institute of Innovative Technologies EMAG", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 5(6)", pages = "231 - 244" }
-
Instytuty badawcze a centra naukowo-przemysłowe w kontekście innowacyjnej gospodarki - w świetle doświadczeń Instytutu Technik Innowacyjnych EMAG Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 3(4) / s. 499 - 5122012CZYSTY TEKST
Jerzy Keller, Stanisław Trenczek, Piotr Wojtas, Instytuty badawcze a centra naukowo-przemysłowe w kontekście innowacyjnej gospodarki - w świetle doświadczeń Instytutu Technik Innowacyjnych EMAG, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 3(4), s. 499 - 512
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Keller, Stanisław Trenczek, Piotr Wojtas", title = "Instytuty badawcze a centra naukowo-przemysłowe w kontekście innowacyjnej gospodarki - w świetle doświadczeń Instytutu Technik Innowacyjnych EMAG", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 3(4)", pages = "499 - 512" }