Artur Miros
2 artykuły w 1 czasopismach
-
The significance of marketing for the development of research and development institutions : experiences of the The Research and Development Centre for Building Insulation Industry Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 5(6) / s. 249 - 2612012CZYSTY TEKST
Artur Miros, Wioleta Śmiszek-Lindert, The significance of marketing for the development of research and development institutions : experiences of the The Research and Development Centre for Building Insulation Industry, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 5(6), s. 249 - 261
BIBTEX@Article{ authors = " Artur Miros, Wioleta Śmiszek-Lindert", title = "The significance of marketing for the development of research and development institutions : experiences of the The Research and Development Centre for Building Insulation Industry", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 5(6)", pages = "249 - 261" }
-
Znaczenie marketingu dla rozwoju instytucji naukowych i badawczych : doświadczenia Centralnego Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Przemysłu Izolacji Budowlanej (COBR PIB) Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 3(4) / s. 517 - 5292012CZYSTY TEKST
Artur Miros, Wioleta Śmiszek-Lindert, Znaczenie marketingu dla rozwoju instytucji naukowych i badawczych : doświadczenia Centralnego Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Przemysłu Izolacji Budowlanej (COBR PIB), Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 3(4), s. 517 - 529
BIBTEX@Article{ authors = " Artur Miros, Wioleta Śmiszek-Lindert", title = "Znaczenie marketingu dla rozwoju instytucji naukowych i badawczych : doświadczenia Centralnego Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Przemysłu Izolacji Budowlanej (COBR PIB)", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 3(4)", pages = "517 - 529" }