Radosław Migacz
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Czynniki społeczne wpływające na decyzje konsumenckie użytkowników mediów społecznościowych w Polsce i na świecie Opublikowano w: Studia Ekonomiczne : Gospodarka - Społeczeństwo - Środowisko 2023 / Numer 12 / s. 94 - 1112023CZYSTY TEKST
Katarzyna Kowalska-Jarnot, Radosław Migacz, Aneta Oleksy-Gębczyk, Czynniki społeczne wpływające na decyzje konsumenckie użytkowników mediów społecznościowych w Polsce i na świecie, Studia Ekonomiczne : Gospodarka - Społeczeństwo - Środowisko, 2023 / Numer 12, s. 94 - 111
BIBTEX@Article{ authors = "Katarzyna Kowalska-Jarnot, Radosław Migacz, Aneta Oleksy-Gębczyk", title = "Czynniki społeczne wpływające na decyzje konsumenckie użytkowników mediów społecznościowych w Polsce i na świecie", journal = "Studia Ekonomiczne : Gospodarka - Społeczeństwo - Środowisko", issue = "2023 / Numer 12", pages = "94 - 111" }