-
Konkurencja w wybranych sektorach przemysłu spożywczego i jej determinanty / Krzysztof Andruszkiewicz. Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia 2000 / Tom 30 / s. 165 - 1832000CZYSTY TEKST
Krzysztof Andruszkiewicz, Konkurencja w wybranych sektorach przemysłu spożywczego i jej determinanty / Krzysztof Andruszkiewicz., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia, 2000 / Tom 30, s. 165 - 183
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Andruszkiewicz", title = "Konkurencja w wybranych sektorach przemysłu spożywczego i jej determinanty / Krzysztof Andruszkiewicz.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia", issue = "2000 / Tom 30", pages = "165 - 183" }
-
Multi-level marketing - drogą do sukcesu : na przykładzie firmy AMWAY / Krzysztof Andruszkiewicz. Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia 1998 / Tom 28 / s. 159 - 1651998CZYSTY TEKST
Krzysztof Andruszkiewicz, Multi-level marketing - drogą do sukcesu : na przykładzie firmy AMWAY / Krzysztof Andruszkiewicz., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia, 1998 / Tom 28, s. 159 - 165
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Andruszkiewicz", title = "Multi-level marketing - drogą do sukcesu : na przykładzie firmy AMWAY / Krzysztof Andruszkiewicz.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia", issue = "1998 / Tom 28", pages = "159 - 165" }
-
Postawy samorządowców wobec działań marketingowych na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiego Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 2 / s. 7 - 152016CZYSTY TEKST
Krzysztof Andruszkiewicz, Maciej Schulz, Postawy samorządowców wobec działań marketingowych na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiego, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 7 - 15
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Andruszkiewicz, Maciej Schulz", title = "Postawy samorządowców wobec działań marketingowych na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiego", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "7 - 15" }
-
Marketingowe kierunki rozwoju polskich przedsiębiorstw Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 2 / s. 179 - 1902015CZYSTY TEKST
Krzysztof Andruszkiewicz, Marketingowe kierunki rozwoju polskich przedsiębiorstw, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 179 - 190
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Andruszkiewicz", title = "Marketingowe kierunki rozwoju polskich przedsiębiorstw", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "179 - 190" }
-
Znaczenie marki w decyzjach zakupowych młodych konsumentów na przykładzie studentów Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / s. 435 - 4422011CZYSTY TEKST
Krzysztof Andruszkiewicz, Znaczenie marki w decyzjach zakupowych młodych konsumentów na przykładzie studentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 435 - 442
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Andruszkiewicz", title = "Znaczenie marki w decyzjach zakupowych młodych konsumentów na przykładzie studentów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "435 - 442" }
-
Planowanie strategiczne w procesie marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem / Krzysztof Andruszkiewicz, Stanisław Kaczmarczyk. Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia 2002 / Tom 32 / s. 185 - 1962002CZYSTY TEKST
Krzysztof Andruszkiewicz, Stanisław Kaczmarczyk, Planowanie strategiczne w procesie marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem / Krzysztof Andruszkiewicz, Stanisław Kaczmarczyk., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia, 2002 / Tom 32, s. 185 - 196
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Andruszkiewicz, Stanisław Kaczmarczyk", title = "Planowanie strategiczne w procesie marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem / Krzysztof Andruszkiewicz, Stanisław Kaczmarczyk.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia", issue = "2002 / Tom 32", pages = "185 - 196" }