-
Klasyfikacja promocji i jej głównych elementów Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 290 - 2952006CZYSTY TEKST
Stanisław Kaczmarczyk, Klasyfikacja promocji i jej głównych elementów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 290 - 295
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Kaczmarczyk", title = "Klasyfikacja promocji i jej głównych elementów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "290 - 295" }
-
"Nysa - zabezpieczenie zabytków", Stanisław Kaczmarczyk, "Biuletyn Historii Sztuki i Kultury", R. X, 1948, z. 2 : [recenzja] Opublikowano w: Ochrona Zabytków 1949 / Tom 2 / Numer 4 (8) / s. 2831949CZYSTY TEKST
Stanisław Kaczmarczyk, "Nysa - zabezpieczenie zabytków", Stanisław Kaczmarczyk, "Biuletyn Historii Sztuki i Kultury", R. X, 1948, z. 2 : [recenzja] , Ochrona Zabytków, 1949 / Tom 2 / Numer 4 (8), s. 283
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Kaczmarczyk", title = ""Nysa - zabezpieczenie zabytków", Stanisław Kaczmarczyk, "Biuletyn Historii Sztuki i Kultury", R. X, 1948, z. 2 : [recenzja] ", journal = "Ochrona Zabytków", issue = "1949 / Tom 2 / Numer 4 (8)", pages = "283" }
-
Przygotowanie akceptacyjnych badań marketingowych prototypów nowych produktów Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 74 / s. 123 - 1332011CZYSTY TEKST
Stanisław Kaczmarczyk, Przygotowanie akceptacyjnych badań marketingowych prototypów nowych produktów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 123 - 133
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Kaczmarczyk", title = "Przygotowanie akceptacyjnych badań marketingowych prototypów nowych produktów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "123 - 133" }
-
Marketing w województwie pomorskim na początku drugiej dekady XXI wieku na tle marketingu w kraju Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 2 / s. 279 - 2912015CZYSTY TEKST
Stanisław Kaczmarczyk, Marketing w województwie pomorskim na początku drugiej dekady XXI wieku na tle marketingu w kraju, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 279 - 291
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Kaczmarczyk", title = "Marketing w województwie pomorskim na początku drugiej dekady XXI wieku na tle marketingu w kraju", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "279 - 291" }
-
System całościowej identyfikacji jako jeden z rodzajów promocji firmy Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 65 - 702008CZYSTY TEKST
Stanisław Kaczmarczyk, System całościowej identyfikacji jako jeden z rodzajów promocji firmy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 65 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Kaczmarczyk", title = "System całościowej identyfikacji jako jeden z rodzajów promocji firmy", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "65 - 70" }
-
Badania marketingowe na etapie wstępnej eliminacji pomysłów na nowe produkty Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 54 / s. 473 - 4832010CZYSTY TEKST
Stanisław Kaczmarczyk, Badania marketingowe na etapie wstępnej eliminacji pomysłów na nowe produkty, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 473 - 483
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Kaczmarczyk", title = "Badania marketingowe na etapie wstępnej eliminacji pomysłów na nowe produkty", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "473 - 483" }
-
Promocja osobista w komunikacji marketingowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 1 / s. 243 - 2492007CZYSTY TEKST
Stanisław Kaczmarczyk, Promocja osobista w komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 243 - 249
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Kaczmarczyk", title = "Promocja osobista w komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "243 - 249" }
-
Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem jako proces doskonalenia biznesu Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2015 / Tom 39 / Numer 2 / s. 207 - 2202015CZYSTY TEKST
Stanisław Kaczmarczyk, Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem jako proces doskonalenia biznesu, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 207 - 220
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Kaczmarczyk", title = "Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem jako proces doskonalenia biznesu", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "207 - 220" }
-
Planowanie strategiczne w procesie marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem / Krzysztof Andruszkiewicz, Stanisław Kaczmarczyk. Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia 2002 / Tom 32 / s. 185 - 1962002CZYSTY TEKST
Krzysztof Andruszkiewicz, Stanisław Kaczmarczyk, Planowanie strategiczne w procesie marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem / Krzysztof Andruszkiewicz, Stanisław Kaczmarczyk., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia, 2002 / Tom 32, s. 185 - 196
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Andruszkiewicz, Stanisław Kaczmarczyk", title = "Planowanie strategiczne w procesie marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem / Krzysztof Andruszkiewicz, Stanisław Kaczmarczyk.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia", issue = "2002 / Tom 32", pages = "185 - 196" }