Małgorzata Muszyńska
9 artykuły w 3 czasopismach
-
Alegoria w powieściach W. Goldinga jako perspektywa rozwoju etycznego według E. Honinga Opublikowano w: Podstawy Edukacji 2015 / Tom 8 / s. 61 - 712015CZYSTY TEKST
Małgorzata Muszyńska, Alegoria w powieściach W. Goldinga jako perspektywa rozwoju etycznego według E. Honinga , Podstawy Edukacji, 2015 / Tom 8, s. 61 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Muszyńska", title = "Alegoria w powieściach W. Goldinga jako perspektywa rozwoju etycznego według E. Honinga ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2015 / Tom 8", pages = "61 - 71" }
-
Visual Analogies in Aesthetic Education : Cross-Sectional and Experimental Studies Opublikowano w: Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji 2018 / Numer 13 / s. 115 - 1502018CZYSTY TEKST
Małgorzata Muszyńska, Visual Analogies in Aesthetic Education : Cross-Sectional and Experimental Studies , Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2018 / Numer 13, s. 115 - 150
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Muszyńska", title = "Visual Analogies in Aesthetic Education : Cross-Sectional and Experimental Studies ", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2018 / Numer 13", pages = "115 - 150" }
-
Psychoanalityczne ujęcie formy estetycznej według G.J. Rose jako zdroworozwojowe doświadczenie edukacyjne Opublikowano w: Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji 2015 / Numer 10 / s. 143 - 1572015CZYSTY TEKST
Małgorzata Muszyńska, Psychoanalityczne ujęcie formy estetycznej według G.J. Rose jako zdroworozwojowe doświadczenie edukacyjne , Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2015 / Numer 10, s. 143 - 157
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Muszyńska", title = "Psychoanalityczne ujęcie formy estetycznej według G.J. Rose jako zdroworozwojowe doświadczenie edukacyjne ", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2015 / Numer 10", pages = "143 - 157" }
-
Ku rekonstrukcji koncepcji podmiotu według Julii Kristevej Opublikowano w: Podstawy Edukacji 2010 / Tom 3 / s. 149 - 1722010CZYSTY TEKST
Małgorzata Muszyńska, Ku rekonstrukcji koncepcji podmiotu według Julii Kristevej, Podstawy Edukacji, 2010 / Tom 3, s. 149 - 172
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Muszyńska", title = "Ku rekonstrukcji koncepcji podmiotu według Julii Kristevej", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2010 / Tom 3", pages = "149 - 172" }
-
Kultura i etyka w rozwoju moralnym na przykładzie procesu alegoryzacji Opublikowano w: Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji 2014 / Numer 9 / s. 157 - 1762014CZYSTY TEKST
Małgorzata Muszyńska, Kultura i etyka w rozwoju moralnym na przykładzie procesu alegoryzacji, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2014 / Numer 9, s. 157 - 176
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Muszyńska", title = "Kultura i etyka w rozwoju moralnym na przykładzie procesu alegoryzacji", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2014 / Numer 9", pages = "157 - 176" }
-
„Estetyka możliwości” w jej konkretyzowanym otwarciu na efekt „widzenia binokularnego” ironicznego alegoryka Opublikowano w: Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji 2012-2013 / Numer 7-8 / s. 171 - 1862012CZYSTY TEKST
Małgorzata Muszyńska, „Estetyka możliwości” w jej konkretyzowanym otwarciu na efekt „widzenia binokularnego” ironicznego alegoryka, Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2012-2013 / Numer 7-8, s. 171 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Muszyńska", title = "„Estetyka możliwości” w jej konkretyzowanym otwarciu na efekt „widzenia binokularnego” ironicznego alegoryka", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2012-2013 / Numer 7-8", pages = "171 - 186" }
-
Developing Creativity : American Experience based on Interview with Jennifer Lehe, the Manager of Strategic Partnerships, the Center for Creativity at the Muzeum of Art Opublikowano w: Podstawy Edukacji 2019 / Tom 12 / s. 245 - 2602019CZYSTY TEKST
Jennifer Lehe, Małgorzata Muszyńska, Developing Creativity : American Experience based on Interview with Jennifer Lehe, the Manager of Strategic Partnerships, the Center for Creativity at the Muzeum of Art , Podstawy Edukacji, 2019 / Tom 12, s. 245 - 260
BIBTEX@Article{ authors = " Jennifer Lehe, Małgorzata Muszyńska", title = "Developing Creativity : American Experience based on Interview with Jennifer Lehe, the Manager of Strategic Partnerships, the Center for Creativity at the Muzeum of Art ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2019 / Tom 12", pages = "245 - 260" }
-
Wizualne analogie w edukacji : badania przekrojowe i eksperymentalne Opublikowano w: Podstawy Edukacji 2009 / Tom 2 / s. 301 - 3142009CZYSTY TEKST
Małgorzata Muszyńska, Wizualne analogie w edukacji : badania przekrojowe i eksperymentalne, Podstawy Edukacji, 2009 / Tom 2, s. 301 - 314
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Muszyńska", title = "Wizualne analogie w edukacji : badania przekrojowe i eksperymentalne", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2009 / Tom 2", pages = "301 - 314" }
-
Przestrzeń estetyczna, jej filozoficzne, psychoanalityczne wymiary, dla pedagogiki krytyczno-konstruktywistycznej Opublikowano w: Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy 2015-2016 / Numer 1-2 / s. 305 - 3192015CZYSTY TEKST
Małgorzata Muszyńska, Przestrzeń estetyczna, jej filozoficzne, psychoanalityczne wymiary, dla pedagogiki krytyczno-konstruktywistycznej, Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy, 2015-2016 / Numer 1-2, s. 305 - 319
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Muszyńska", title = "Przestrzeń estetyczna, jej filozoficzne, psychoanalityczne wymiary, dla pedagogiki krytyczno-konstruktywistycznej", journal = "Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy", issue = "2015-2016 / Numer 1-2", pages = "305 - 319" }