Sylwia Jaskulska
8 artykuły w 6 czasopismach
-
Jak i do czego wychowuje szkoła oceniająca na stopień uczniowskie zachowanie? : Doniesienie z badań nad doświadczeniami gimnazjalistów Opublikowano w: Ars Educandi 2009 / Tom 6 / s. 73 - 862009CZYSTY TEKST
Sylwia Jaskulska, Jak i do czego wychowuje szkoła oceniająca na stopień uczniowskie zachowanie? : Doniesienie z badań nad doświadczeniami gimnazjalistów, Ars Educandi, 2009 / Tom 6, s. 73 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Jaskulska", title = "Jak i do czego wychowuje szkoła oceniająca na stopień uczniowskie zachowanie? : Doniesienie z badań nad doświadczeniami gimnazjalistów", journal = "Ars Educandi", issue = "2009 / Tom 6", pages = "73 - 86" }
-
Upokorzenie ucznia przez nauczyciela jako jeden z mechanizmów oceniania szkolnego Opublikowano w: Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN 2014 / Numer 2 / s. 79 - 942014CZYSTY TEKST
Sylwia Jaskulska, Upokorzenie ucznia przez nauczyciela jako jeden z mechanizmów oceniania szkolnego, Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2014 / Numer 2, s. 79 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Jaskulska", title = "Upokorzenie ucznia przez nauczyciela jako jeden z mechanizmów oceniania szkolnego", journal = "Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN", issue = "2014 / Numer 2", pages = "79 - 94" }
-
Pop-rytualne oblicze uniwersytetu Opublikowano w: Pedagogika Szkoły Wyższej 2015 / Numer 2 / s. 79 - 972015CZYSTY TEKST
Sylwia Jaskulska, Pop-rytualne oblicze uniwersytetu, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2015 / Numer 2, s. 79 - 97
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Jaskulska", title = "Pop-rytualne oblicze uniwersytetu", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2015 / Numer 2", pages = "79 - 97" }
-
School and University Customs Linked to Starting Learning at Subsequent Stages of Education. Students’ Thoughts in The Light of the Theory of Rites of Passage Opublikowano w: Social Studies: Theory and Practice 2017 / Tom 3 / Numer 2 / s. 81 - 992017CZYSTY TEKST
Sylwia Jaskulska, School and University Customs Linked to Starting Learning at Subsequent Stages of Education. Students’ Thoughts in The Light of the Theory of Rites of Passage, Social Studies: Theory and Practice, 2017 / Tom 3 / Numer 2, s. 81 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Jaskulska", title = "School and University Customs Linked to Starting Learning at Subsequent Stages of Education. Students’ Thoughts in The Light of the Theory of Rites of Passage", journal = "Social Studies: Theory and Practice", issue = "2017 / Tom 3 / Numer 2", pages = "81 - 99" }
-
Edukacja zdalna w czasie pandemii COVID-19 w doświadczeniach uczniów i uczennic : ocena relacji szkolnych i jej uwarunkowania Opublikowano w: Wychowanie w Rodzinie 2021 / Tom 24 / s. 133 - 1462021CZYSTY TEKST
Barbara Jankowiak, Sylwia Jaskulska, Michał Klichowski, Mateusz Marciniak, Edukacja zdalna w czasie pandemii COVID-19 w doświadczeniach uczniów i uczennic : ocena relacji szkolnych i jej uwarunkowania , Wychowanie w Rodzinie, 2021 / Tom 24, s. 133 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Jankowiak, Sylwia Jaskulska, Michał Klichowski, Mateusz Marciniak", title = "Edukacja zdalna w czasie pandemii COVID-19 w doświadczeniach uczniów i uczennic : ocena relacji szkolnych i jej uwarunkowania ", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2021 / Tom 24", pages = "133 - 146" }
-
Recenzja książki „Twierdza. Szkoła w metaforze militarnej. Co w zamian?” pod redakcją Marii Dudzikowej i Sylwii Jaskulskiej, Wydawnictwo Wolters Kluwer, Warszawa 2016 Opublikowano w: Social Studies: Theory and Practice 2017 / Tom 3 / Numer 2 / s. 137 - 1422017CZYSTY TEKST
Maria Dudzikowa, Sylwia Jaskulska, Aneta Makowska, Recenzja książki „Twierdza. Szkoła w metaforze militarnej. Co w zamian?” pod redakcją Marii Dudzikowej i Sylwii Jaskulskiej, Wydawnictwo Wolters Kluwer, Warszawa 2016, Social Studies: Theory and Practice, 2017 / Tom 3 / Numer 2, s. 137 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Dudzikowa, Sylwia Jaskulska, Aneta Makowska", title = "Recenzja książki „Twierdza. Szkoła w metaforze militarnej. Co w zamian?” pod redakcją Marii Dudzikowej i Sylwii Jaskulskiej, Wydawnictwo Wolters Kluwer, Warszawa 2016", journal = "Social Studies: Theory and Practice", issue = "2017 / Tom 3 / Numer 2", pages = "137 - 142" }
-
Chodź ucieknijmy…, czyli rzecz o akademickim nieposłuszeństwie Opublikowano w: Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN 2015 / Numer 1 / s. 138 - 1502015CZYSTY TEKST
Sylwia Jaskulska, Karol Motyl, Chodź ucieknijmy…, czyli rzecz o akademickim nieposłuszeństwie, Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2015 / Numer 1, s. 138 - 150
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Jaskulska, Karol Motyl", title = "Chodź ucieknijmy…, czyli rzecz o akademickim nieposłuszeństwie", journal = "Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN", issue = "2015 / Numer 1", pages = "138 - 150" }
-
Ocenianie zachowania uczniów na stopień : szkolna obsesja porządku w świetle matematycznej teorii chaosu Opublikowano w: Podstawy Edukacji 2015 / Tom 8 / s. 187 - 1972015CZYSTY TEKST
Sylwia Jaskulska, Ocenianie zachowania uczniów na stopień : szkolna obsesja porządku w świetle matematycznej teorii chaosu , Podstawy Edukacji, 2015 / Tom 8, s. 187 - 197
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Jaskulska", title = "Ocenianie zachowania uczniów na stopień : szkolna obsesja porządku w świetle matematycznej teorii chaosu ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2015 / Tom 8", pages = "187 - 197" }