-
Jednolity program kształcenia ogólnego - założenia i pierwsze doświadczenia wdrażania reformy edukacyjnej w Wielkiej Brytanii / Maria Czerepaniak-Walczak. Opublikowano w: Forum Oświatowe 1992 / Tom 4 / Numer 1(7) / s. 85 - 961992CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Jednolity program kształcenia ogólnego - założenia i pierwsze doświadczenia wdrażania reformy edukacyjnej w Wielkiej Brytanii / Maria Czerepaniak-Walczak., Forum Oświatowe, 1992 / Tom 4 / Numer 1(7), s. 85 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak", title = "Jednolity program kształcenia ogólnego - założenia i pierwsze doświadczenia wdrażania reformy edukacyjnej w Wielkiej Brytanii / Maria Czerepaniak-Walczak.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "1992 / Tom 4 / Numer 1(7)", pages = "85 - 96" }
-
Reformowanie edukacji w perspektywie emancypacji i dystansu władzy / Maria Czerepaniak-Walczak. Opublikowano w: Forum Oświatowe 2001 / Tom 13 / Numer 1(24) / s. 17 - 352001CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Reformowanie edukacji w perspektywie emancypacji i dystansu władzy / Maria Czerepaniak-Walczak., Forum Oświatowe, 2001 / Tom 13 / Numer 1(24), s. 17 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak", title = "Reformowanie edukacji w perspektywie emancypacji i dystansu władzy / Maria Czerepaniak-Walczak.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2001 / Tom 13 / Numer 1(24)", pages = "17 - 35" }
-
"Doświadczenia komunikacyjne uczniów w czasie lekcji", Renata Wawrzyniak-Beszterda, Kraków 2002 : [recenzja] / Maria Czerepaniak-Walczak. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2003 / Numer 2 (22) / s. 193 - 1962003CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Renata Wawrzyniak-Beszterda, "Doświadczenia komunikacyjne uczniów w czasie lekcji", Renata Wawrzyniak-Beszterda, Kraków 2002 : [recenzja] / Maria Czerepaniak-Walczak., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 2 (22), s. 193 - 196
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak, Renata Wawrzyniak-Beszterda", title = ""Doświadczenia komunikacyjne uczniów w czasie lekcji", Renata Wawrzyniak-Beszterda, Kraków 2002 : [recenzja] / Maria Czerepaniak-Walczak.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 2 (22)", pages = "193 - 196" }
-
"Daleko od... szansy", Maria Czerepaniak-Walczak, Szczecin 1999 : [recenzja] Opublikowano w: Edukacja Humanistyczna 1999 / Numer 1 / s. 161 - 1621999CZYSTY TEKST
Małgorzata Mikut, Maria Czerepaniak-Walczak, "Daleko od... szansy", Maria Czerepaniak-Walczak, Szczecin 1999 : [recenzja], Edukacja Humanistyczna, 1999 / Numer 1, s. 161 - 162
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Mikut, Maria Czerepaniak-Walczak", title = ""Daleko od... szansy", Maria Czerepaniak-Walczak, Szczecin 1999 : [recenzja]", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "1999 / Numer 1", pages = "161 - 162" }
-
"Wychowanie. Pojęcia - procesy - konteksty", T. 1-5, red. Maria Dudzikowa, Maria Czerepaniak-Walczak, Gdańsk 2007-2010 : [recenzja] / Maksymilian Chutorański. Opublikowano w: Forum Oświatowe 2011 / Tom 23 / Numer 1(44) / s. 191 - 1942011CZYSTY TEKST
Maksymilian Chutorański, Maria Dudzikowa, Maria Czerepaniak-Walczak, "Wychowanie. Pojęcia - procesy - konteksty", T. 1-5, red. Maria Dudzikowa, Maria Czerepaniak-Walczak, Gdańsk 2007-2010 : [recenzja] / Maksymilian Chutorański., Forum Oświatowe, 2011 / Tom 23 / Numer 1(44), s. 191 - 194
BIBTEX@Article{ authors = " Maksymilian Chutorański, Maria Dudzikowa, Maria Czerepaniak-Walczak", title = ""Wychowanie. Pojęcia - procesy - konteksty", T. 1-5, red. Maria Dudzikowa, Maria Czerepaniak-Walczak, Gdańsk 2007-2010 : [recenzja] / Maksymilian Chutorański.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2011 / Tom 23 / Numer 1(44)", pages = "191 - 194" }
-
Kompetencje emancypacyjne - ich znaczenie w procesie przemian społecznych : (o niektórych zastosowaniach pedagogiki emancypacyjnej) / Maria Czerepaniak-Walczak. Opublikowano w: Forum Oświatowe 1994 / Tom 6 / Numer 2(11) / s. 115 - 1251994CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Kompetencje emancypacyjne - ich znaczenie w procesie przemian społecznych : (o niektórych zastosowaniach pedagogiki emancypacyjnej) / Maria Czerepaniak-Walczak., Forum Oświatowe, 1994 / Tom 6 / Numer 2(11), s. 115 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak", title = "Kompetencje emancypacyjne - ich znaczenie w procesie przemian społecznych : (o niektórych zastosowaniach pedagogiki emancypacyjnej) / Maria Czerepaniak-Walczak.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "1994 / Tom 6 / Numer 2(11)", pages = "115 - 125" }
-
"Wychowanie. Pojęcia - procesy - konteksty. Interdyscyplinarne ujęcie", T. 4, pod red. Marii Dudzikowej i Marii Czerepaniak-Walczak, Gdańsk 2008 : [recenzja] / Milena Gucma. Opublikowano w: Kultura i Historia 2009 / Tom 16 / s. 171 - 1742009CZYSTY TEKST
Milena Gucma, Maria Dudzikowa, Maria Czerepaniak-Walczak, "Wychowanie. Pojęcia - procesy - konteksty. Interdyscyplinarne ujęcie", T. 4, pod red. Marii Dudzikowej i Marii Czerepaniak-Walczak, Gdańsk 2008 : [recenzja] / Milena Gucma., Kultura i Historia, 2009 / Tom 16, s. 171 - 174
BIBTEX@Article{ authors = " Milena Gucma, Maria Dudzikowa, Maria Czerepaniak-Walczak", title = ""Wychowanie. Pojęcia - procesy - konteksty. Interdyscyplinarne ujęcie", T. 4, pod red. Marii Dudzikowej i Marii Czerepaniak-Walczak, Gdańsk 2008 : [recenzja] / Milena Gucma.", journal = "Kultura i Historia", issue = "2009 / Tom 16", pages = "171 - 174" }
-
"Humanistyka przełomu (wieków) czy przełom humanistyki", red. J. Kozielecki, Warszawa 1999 : [recenzja] Opublikowano w: Edukacja Humanistyczna 1999 / Numer 1 / s. 151 - 1561999CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, J. Kozielecki, "Humanistyka przełomu (wieków) czy przełom humanistyki", red. J. Kozielecki, Warszawa 1999 : [recenzja], Edukacja Humanistyczna, 1999 / Numer 1, s. 151 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak, J. Kozielecki", title = ""Humanistyka przełomu (wieków) czy przełom humanistyki", red. J. Kozielecki, Warszawa 1999 : [recenzja]", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "1999 / Numer 1", pages = "151 - 156" }
-
From the Editor Opublikowano w: Social Studies: Theory and Practice 2017 / Tom 3 / Numer 2 / s. 5 - 72017CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Anna Babicka-Wirkus, From the Editor, Social Studies: Theory and Practice, 2017 / Tom 3 / Numer 2, s. 5 - 7
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak, Anna Babicka-Wirkus", title = "From the Editor", journal = "Social Studies: Theory and Practice", issue = "2017 / Tom 3 / Numer 2", pages = "5 - 7" }
-
Realizm krytyczny jako metodologiczna perspektywa pedagogiki emancypacyjnej / Maria Czerepaniak-Walczak. Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania 1997 / Tom 13 (317) / s. 201 - 2181997CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Realizm krytyczny jako metodologiczna perspektywa pedagogiki emancypacyjnej / Maria Czerepaniak-Walczak., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 1997 / Tom 13 (317), s. 201 - 218
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak", title = "Realizm krytyczny jako metodologiczna perspektywa pedagogiki emancypacyjnej / Maria Czerepaniak-Walczak.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "1997 / Tom 13 (317)", pages = "201 - 218" }
-
Desocjalizacja : w poszukiwaniu nowego dyskursu szkoły i edukacji : (czy jest możliwa "anty-TINA" w edukacji?) / Maria Czerepaniak-Walczak. Opublikowano w: Forum Oświatowe 2005 / Tom 17 / Numer 1(32) / s. 5 - 222005CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Desocjalizacja : w poszukiwaniu nowego dyskursu szkoły i edukacji : (czy jest możliwa "anty-TINA" w edukacji?) / Maria Czerepaniak-Walczak., Forum Oświatowe, 2005 / Tom 17 / Numer 1(32), s. 5 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak", title = "Desocjalizacja : w poszukiwaniu nowego dyskursu szkoły i edukacji : (czy jest możliwa "anty-TINA" w edukacji?) / Maria Czerepaniak-Walczak.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2005 / Tom 17 / Numer 1(32)", pages = "5 - 22" }
-
Uniwersytet: miejsce edukacji całożyciowej czy salon profesora Higginsa? : perspektywa pedagogiczna Opublikowano w: Pedagogika Szkoły Wyższej 2011 / Numer 1 / s. 69 - 902011CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Uniwersytet: miejsce edukacji całożyciowej czy salon profesora Higginsa? : perspektywa pedagogiczna, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2011 / Numer 1, s. 69 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak", title = "Uniwersytet: miejsce edukacji całożyciowej czy salon profesora Higginsa? : perspektywa pedagogiczna", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2011 / Numer 1", pages = "69 - 90" }
-
Ile "techne", ile "praxis"? : w poszukiwaniu koncepcji praktyki jako elementu kształcenia nauczycielskiego profesjonalizmu / Maria Czerepaniak-Walczak. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2012 / Numer 3 (59) / s. 7 - 222012CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Ile "techne", ile "praxis"? : w poszukiwaniu koncepcji praktyki jako elementu kształcenia nauczycielskiego profesjonalizmu / Maria Czerepaniak-Walczak., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 3 (59), s. 7 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak", title = "Ile "techne", ile "praxis"? : w poszukiwaniu koncepcji praktyki jako elementu kształcenia nauczycielskiego profesjonalizmu / Maria Czerepaniak-Walczak.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 3 (59)", pages = "7 - 22" }
-
"Fabryka dyplomów czy universitas?", (red.) Maria Czerepaniak-Walczak, Kraków 2013 : [recenzja] Opublikowano w: Pedagogika Szkoły Wyższej 2012 / Numer 2 / s. 225 - 2292012CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Aleksander Cywiński, "Fabryka dyplomów czy universitas?", (red.) Maria Czerepaniak-Walczak, Kraków 2013 : [recenzja], Pedagogika Szkoły Wyższej, 2012 / Numer 2, s. 225 - 229
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak, Aleksander Cywiński", title = ""Fabryka dyplomów czy universitas?", (red.) Maria Czerepaniak-Walczak, Kraków 2013 : [recenzja]", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2012 / Numer 2", pages = "225 - 229" }
-
Edukacja : "quinta essentia" uśmiechu dziecka : (o roli edukacji w urzeczywistnianiu praw dziecka) / Maria Czerepaniak-Walczak. Opublikowano w: Forum Oświatowe 2000 / Tom 12 / Numer 1(22) / s. 55 - 662000CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Edukacja : "quinta essentia" uśmiechu dziecka : (o roli edukacji w urzeczywistnianiu praw dziecka) / Maria Czerepaniak-Walczak., Forum Oświatowe, 2000 / Tom 12 / Numer 1(22), s. 55 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak", title = "Edukacja : "quinta essentia" uśmiechu dziecka : (o roli edukacji w urzeczywistnianiu praw dziecka) / Maria Czerepaniak-Walczak.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2000 / Tom 12 / Numer 1(22)", pages = "55 - 66" }
-
Strategia czy poddanie się biegowi wydarzeń? : o kierunku zmian w oświacie na Pomorzu Zachodnim Opublikowano w: Edukacja Humanistyczna 2001 / Numer 1 (4) / s. 17 - 302001CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Strategia czy poddanie się biegowi wydarzeń? : o kierunku zmian w oświacie na Pomorzu Zachodnim , Edukacja Humanistyczna, 2001 / Numer 1 (4), s. 17 - 30
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak", title = "Strategia czy poddanie się biegowi wydarzeń? : o kierunku zmian w oświacie na Pomorzu Zachodnim ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2001 / Numer 1 (4)", pages = "17 - 30" }
-
Zaangażowanie, jego wymiary i konsekwencje / Maria Czerepaniak-Walczak. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2001 / Numer Numer specjalny / s. 139 - 1452001CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Zaangażowanie, jego wymiary i konsekwencje / Maria Czerepaniak-Walczak., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 139 - 145
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak", title = "Zaangażowanie, jego wymiary i konsekwencje / Maria Czerepaniak-Walczak.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "139 - 145" }
-
"Efektywność wychowawcza placówki wychowania pozaszkolnego (Na przykładzie Pałacu Młodzieży)", Maria Czerepaniak-Walczak, Warszawa-Poznań 1983 : [recenzja] / Bronisław Gołębiowski. Opublikowano w: Kultura i Społeczeństwo 1984 / Tom 28 / Numer 4 / s. 2641984CZYSTY TEKST
Bronisław Gołębiowski, Maria Czerepaniak-Walczak, "Efektywność wychowawcza placówki wychowania pozaszkolnego (Na przykładzie Pałacu Młodzieży)", Maria Czerepaniak-Walczak, Warszawa-Poznań 1983 : [recenzja] / Bronisław Gołębiowski., Kultura i Społeczeństwo, 1984 / Tom 28 / Numer 4, s. 264
BIBTEX@Article{ authors = " Bronisław Gołębiowski, Maria Czerepaniak-Walczak", title = ""Efektywność wychowawcza placówki wychowania pozaszkolnego (Na przykładzie Pałacu Młodzieży)", Maria Czerepaniak-Walczak, Warszawa-Poznań 1983 : [recenzja] / Bronisław Gołębiowski.", journal = "Kultura i Społeczeństwo", issue = "1984 / Tom 28 / Numer 4", pages = "264" }
-
Homo academicus w świecie homo oeconomicus : o obszarach i przejawach zmagań z akademickim zniewoleniem Opublikowano w: Pedagogika Szkoły Wyższej 2014 / Numer 1 / s. 11 - 242014CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Homo academicus w świecie homo oeconomicus : o obszarach i przejawach zmagań z akademickim zniewoleniem, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2014 / Numer 1, s. 11 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak", title = "Homo academicus w świecie homo oeconomicus : o obszarach i przejawach zmagań z akademickim zniewoleniem", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2014 / Numer 1", pages = "11 - 24" }
-
Pedagogika - studia i studenci; niektóre aspekty kształcenia na kierunku pedagogika / Maria Czerepaniak-Walczak. Opublikowano w: Forum Oświatowe 2002 / Tom 14 / Numer 1(26) / s. 59 - 752002CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Pedagogika - studia i studenci; niektóre aspekty kształcenia na kierunku pedagogika / Maria Czerepaniak-Walczak., Forum Oświatowe, 2002 / Tom 14 / Numer 1(26), s. 59 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak", title = "Pedagogika - studia i studenci; niektóre aspekty kształcenia na kierunku pedagogika / Maria Czerepaniak-Walczak.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2002 / Tom 14 / Numer 1(26)", pages = "59 - 75" }
-
"Wychowanie. Pojęcia - Procesy - Konteksty. Interdyscyplinarne ujęcie", pod red. Marii Dudzikowej, Marii Czerepaniak-Walczak, Gdańsk 2007 : [recenzja] / Elżbieta Tarkowska. Opublikowano w: Kultura i Społeczeństwo 2007 / Tom 51 / Numer 2 / s. 265 - 2662007CZYSTY TEKST
Elżbieta Tarkowska, Maria Dudzikowa, Maria Czerepaniak-Walczak, "Wychowanie. Pojęcia - Procesy - Konteksty. Interdyscyplinarne ujęcie", pod red. Marii Dudzikowej, Marii Czerepaniak-Walczak, Gdańsk 2007 : [recenzja] / Elżbieta Tarkowska., Kultura i Społeczeństwo, 2007 / Tom 51 / Numer 2, s. 265 - 266
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Tarkowska, Maria Dudzikowa, Maria Czerepaniak-Walczak", title = ""Wychowanie. Pojęcia - Procesy - Konteksty. Interdyscyplinarne ujęcie", pod red. Marii Dudzikowej, Marii Czerepaniak-Walczak, Gdańsk 2007 : [recenzja] / Elżbieta Tarkowska.", journal = "Kultura i Społeczeństwo", issue = "2007 / Tom 51 / Numer 2", pages = "265 - 266" }