-
Zjawisko odwróconego product placement jako rodzaj strategii intertekstualnej w grze Fallout 3 / Paweł Świątek. Opublikowano w: Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów 2011 / Tom 1 / s. 120 - 1252011CZYSTY TEKST
Paweł Świątek, Zjawisko odwróconego product placement jako rodzaj strategii intertekstualnej w grze Fallout 3 / Paweł Świątek., Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów, 2011 / Tom 1, s. 120 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Świątek", title = "Zjawisko odwróconego product placement jako rodzaj strategii intertekstualnej w grze Fallout 3 / Paweł Świątek.", journal = "Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów", issue = "2011 / Tom 1", pages = "120 - 125" }
-
Immersja w grach MMO, czyli o "farmieniu expa" słów kilka / Paweł Świątek. Opublikowano w: Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów 2012 / Tom 2 / s. 94 - 1002012CZYSTY TEKST
Paweł Świątek, Immersja w grach MMO, czyli o "farmieniu expa" słów kilka / Paweł Świątek., Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów, 2012 / Tom 2, s. 94 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Świątek", title = "Immersja w grach MMO, czyli o "farmieniu expa" słów kilka / Paweł Świątek.", journal = "Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów", issue = "2012 / Tom 2", pages = "94 - 100" }