Robert Niczewski
1 artykuły w 1 czasopismach
-
"Celebryci w ataku : celebrity effect jako skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej", Robert Niczewski, Jakub Potrzebowski, Warszawa 2010 : [recenzja] / Olga Dąbrowska-Cendrowska. Opublikowano w: Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów 2012 / Tom 2 / s. 185 - 1872012CZYSTY TEKST
Olga Dąbrowska-Cendrowska, Robert Niczewski, Jakub Potrzebowski, "Celebryci w ataku : celebrity effect jako skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej", Robert Niczewski, Jakub Potrzebowski, Warszawa 2010 : [recenzja] / Olga Dąbrowska-Cendrowska., Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów, 2012 / Tom 2, s. 185 - 187
BIBTEX@Article{ authors = " Olga Dąbrowska-Cendrowska, Robert Niczewski, Jakub Potrzebowski", title = ""Celebryci w ataku : celebrity effect jako skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej", Robert Niczewski, Jakub Potrzebowski, Warszawa 2010 : [recenzja] / Olga Dąbrowska-Cendrowska.", journal = "Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów", issue = "2012 / Tom 2", pages = "185 - 187" }