Adriana Prizel-Kania
5 artykuły w 2 czasopismach
-
Rola i funkcje tekstu mówionego w testowaniu sprawności rozumienia ze sluchu na poziomie B2 Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców 2008 / Tom 16 / s. 81 - 892008CZYSTY TEKST
Adriana Prizel-Kania, Rola i funkcje tekstu mówionego w testowaniu sprawności rozumienia ze sluchu na poziomie B2, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2008 / Tom 16, s. 81 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Adriana Prizel-Kania", title = "Rola i funkcje tekstu mówionego w testowaniu sprawności rozumienia ze sluchu na poziomie B2", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2008 / Tom 16", pages = "81 - 89" }
-
Nauczanie języka polskiego jako obcego wspomagane technologicznie - wczoraj i dziś : bilans doświadczeń po roku kształcenia na odległość Opublikowano w: Postscriptum Polonistyczne 2021 / Numer 2(28) / s. 193 - 2082021CZYSTY TEKST
Adriana Prizel-Kania, Nauczanie języka polskiego jako obcego wspomagane technologicznie - wczoraj i dziś : bilans doświadczeń po roku kształcenia na odległość , Postscriptum Polonistyczne, 2021 / Numer 2(28), s. 193 - 208
BIBTEX@Article{ authors = " Adriana Prizel-Kania", title = "Nauczanie języka polskiego jako obcego wspomagane technologicznie - wczoraj i dziś : bilans doświadczeń po roku kształcenia na odległość ", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2021 / Numer 2(28)", pages = "193 - 208" }
-
Specyfika postaw i zachowań studentów chińskich jako przedstawicieli kultur kolektywnych w perspektywie glottodydaktycznej Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców 2020 / Tom 27 / s. 277 - 2902020CZYSTY TEKST
Adriana Prizel-Kania, Specyfika postaw i zachowań studentów chińskich jako przedstawicieli kultur kolektywnych w perspektywie glottodydaktycznej , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2020 / Tom 27, s. 277 - 290
BIBTEX@Article{ authors = " Adriana Prizel-Kania", title = "Specyfika postaw i zachowań studentów chińskich jako przedstawicieli kultur kolektywnych w perspektywie glottodydaktycznej ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2020 / Tom 27", pages = "277 - 290" }
-
Teksty mówione w rozwijaniu sprawności rozumienia ze słuchu : próba charakterystyki Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców 2011 / Tom 18 / s. 371 - 3772011CZYSTY TEKST
Adriana Prizel-Kania, Teksty mówione w rozwijaniu sprawności rozumienia ze słuchu : próba charakterystyki, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2011 / Tom 18, s. 371 - 377
BIBTEX@Article{ authors = " Adriana Prizel-Kania", title = "Teksty mówione w rozwijaniu sprawności rozumienia ze słuchu : próba charakterystyki", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2011 / Tom 18", pages = "371 - 377" }
-
Teksty i konteksty w testowaniu sprawności słuchania : na podstawie egzaminów certyfikatowych Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców 2010 / Tom 17 / s. 591 - 5972010CZYSTY TEKST
Adriana Prizel-Kania, Teksty i konteksty w testowaniu sprawności słuchania : na podstawie egzaminów certyfikatowych, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 591 - 597
BIBTEX@Article{ authors = " Adriana Prizel-Kania", title = "Teksty i konteksty w testowaniu sprawności słuchania : na podstawie egzaminów certyfikatowych", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "591 - 597" }