Małgorzata Bogunia-Borowska
7 artykuły w 4 czasopismach
-
"Barwy codzienności. Analiza socjologiczna", pod red. Małgorzaty Boguni-Borowskiej, Warszawa 2009 : [recenzja] / KK. Opublikowano w: Acta Poloniae Historica 2010 / Tom 102 / s. 2642010CZYSTY TEKST
Małgorzata Bogunia-Borowska, KK, "Barwy codzienności. Analiza socjologiczna", pod red. Małgorzaty Boguni-Borowskiej, Warszawa 2009 : [recenzja] / KK., Acta Poloniae Historica, 2010 / Tom 102, s. 264
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Bogunia-Borowska, KK", title = ""Barwy codzienności. Analiza socjologiczna", pod red. Małgorzaty Boguni-Borowskiej, Warszawa 2009 : [recenzja] / KK.", journal = "Acta Poloniae Historica", issue = "2010 / Tom 102", pages = "264" }
-
"Barwy codzienności. Analiza socjologiczna", pod red. Małgorzaty Bogunii-Borowskiej, Warszawa 2009 : [recenzja] / A. Z. Opublikowano w: Kultura i Społeczeństwo 2010 / Tom 54 / Numer 1 / s. 207 - 2082010CZYSTY TEKST
Małgorzata Bogunia-Borowska, A. Z., "Barwy codzienności. Analiza socjologiczna", pod red. Małgorzaty Bogunii-Borowskiej, Warszawa 2009 : [recenzja] / A. Z., Kultura i Społeczeństwo, 2010 / Tom 54 / Numer 1, s. 207 - 208
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Bogunia-Borowska, A. Z.", title = ""Barwy codzienności. Analiza socjologiczna", pod red. Małgorzaty Bogunii-Borowskiej, Warszawa 2009 : [recenzja] / A. Z.", journal = "Kultura i Społeczeństwo", issue = "2010 / Tom 54 / Numer 1", pages = "207 - 208" }
-
Ekstremalne metamorfozy : projekt idealnego człowieka i perfekcyjnego życia w ponowoczesnym świecie / Małgorzata Bogunia-Borowska. Opublikowano w: Kultura i Społeczeństwo 2006 / Tom 50 / Numer 4 / s. 67 - 862006CZYSTY TEKST
Małgorzata Bogunia-Borowska, Ekstremalne metamorfozy : projekt idealnego człowieka i perfekcyjnego życia w ponowoczesnym świecie / Małgorzata Bogunia-Borowska., Kultura i Społeczeństwo, 2006 / Tom 50 / Numer 4, s. 67 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Bogunia-Borowska", title = "Ekstremalne metamorfozy : projekt idealnego człowieka i perfekcyjnego życia w ponowoczesnym świecie / Małgorzata Bogunia-Borowska.", journal = "Kultura i Społeczeństwo", issue = "2006 / Tom 50 / Numer 4", pages = "67 - 86" }
-
Fragmenty lustra / Maciej Zborek. Opublikowano w: Barbarzyńca. Pismo Antropologiczne 2008 / Tom 13(3) / s. 862008CZYSTY TEKST
Małgorzata Bogunia-Borowska, Piotr Sztompka, Maciej Zborek, Fragmenty lustra / Maciej Zborek., Barbarzyńca. Pismo Antropologiczne, 2008 / Tom 13(3), s. 86
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Bogunia-Borowska, Piotr Sztompka, Maciej Zborek", title = "Fragmenty lustra / Maciej Zborek.", journal = "Barbarzyńca. Pismo Antropologiczne", issue = "2008 / Tom 13(3)", pages = "86" }
-
Koncepcja Self-Television : refleksja nad statusem ponowczesnej telewizji : analiza metatelewizyjnej narracji oraz autoreferencyjnej natury telewizji / Małgorzata Bogunia-Borowska. Opublikowano w: Kultura i Społeczeństwo 2010 / Tom 54 / Numer 2 / s. 53 - 742010CZYSTY TEKST
Małgorzata Bogunia-Borowska, Koncepcja Self-Television : refleksja nad statusem ponowczesnej telewizji : analiza metatelewizyjnej narracji oraz autoreferencyjnej natury telewizji / Małgorzata Bogunia-Borowska., Kultura i Społeczeństwo, 2010 / Tom 54 / Numer 2, s. 53 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Bogunia-Borowska", title = "Koncepcja Self-Television : refleksja nad statusem ponowczesnej telewizji : analiza metatelewizyjnej narracji oraz autoreferencyjnej natury telewizji / Małgorzata Bogunia-Borowska.", journal = "Kultura i Społeczeństwo", issue = "2010 / Tom 54 / Numer 2", pages = "53 - 74" }
-
Negocjacje kobiety i mężczyzny w kulturze konsumpcyjnej na przykładzie serialu "Kasia i Tomek" / Małgorzata Bogunia-Borowska. Opublikowano w: Kultura i Społeczeństwo 2003 / Tom 47 / Numer 4 / s. 105 - 1162003CZYSTY TEKST
Małgorzata Bogunia-Borowska, Negocjacje kobiety i mężczyzny w kulturze konsumpcyjnej na przykładzie serialu "Kasia i Tomek" / Małgorzata Bogunia-Borowska., Kultura i Społeczeństwo, 2003 / Tom 47 / Numer 4, s. 105 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Bogunia-Borowska", title = "Negocjacje kobiety i mężczyzny w kulturze konsumpcyjnej na przykładzie serialu "Kasia i Tomek" / Małgorzata Bogunia-Borowska.", journal = "Kultura i Społeczeństwo", issue = "2003 / Tom 47 / Numer 4", pages = "105 - 116" }
-
„Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej”, Małgorzata Bogunia-Borowska, Kraków 2004 : [recenzja] Opublikowano w: Środkowoeuropejskie Studia Polityczne 2007 / Numer 1 / s. 360 - 3632007CZYSTY TEKST
Małgorzata Bogunia-Borowska, Robert Grochowski, „Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej”, Małgorzata Bogunia-Borowska, Kraków 2004 : [recenzja] , Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 2007 / Numer 1, s. 360 - 363
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Bogunia-Borowska, Robert Grochowski", title = "„Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej”, Małgorzata Bogunia-Borowska, Kraków 2004 : [recenzja] ", journal = "Środkowoeuropejskie Studia Polityczne", issue = "2007 / Numer 1", pages = "360 - 363" }