Ewa Prymon-Ryś
3 artykuły w 3 czasopismach
-
Wykorzystanie metody "mystery shopping" w badaniu jakości usług finansowych Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes Oikonomias 2011 / Tom 5 / s. 147 - 1582011CZYSTY TEKST
Ewa Prymon-Ryś, Wykorzystanie metody "mystery shopping" w badaniu jakości usług finansowych , Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes Oikonomias, 2011 / Tom 5, s. 147 - 158
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Prymon-Ryś", title = "Wykorzystanie metody "mystery shopping" w badaniu jakości usług finansowych ", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes Oikonomias", issue = "2011 / Tom 5", pages = "147 - 158" }
-
Kreowanie wartości w procesie dystrybucji usług ubezpieczeniowych - wyniki badań jakości kontaktu usługowego Opublikowano w: Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia 2011 / Tom 47 / s. 339 - 3522011CZYSTY TEKST
Ewa Prymon-Ryś, Kreowanie wartości w procesie dystrybucji usług ubezpieczeniowych - wyniki badań jakości kontaktu usługowego , Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia, 2011 / Tom 47, s. 339 - 352
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Prymon-Ryś", title = "Kreowanie wartości w procesie dystrybucji usług ubezpieczeniowych - wyniki badań jakości kontaktu usługowego ", journal = "Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia", issue = "2011 / Tom 47", pages = "339 - 352" }
-
Relacje interpersonalne jako podstawa fundraisingu organizacji non-profit = Interpersonal Relations as the Basis of Non-Profit Organizations' Fundraising Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2016 / Tom 17 / Numer 2 / s. 397 - 4072016CZYSTY TEKST
Ewa Prymon-Ryś, Relacje interpersonalne jako podstawa fundraisingu organizacji non-profit = Interpersonal Relations as the Basis of Non-Profit Organizations' Fundraising , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2016 / Tom 17 / Numer 2, s. 397 - 407
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Prymon-Ryś", title = "Relacje interpersonalne jako podstawa fundraisingu organizacji non-profit = Interpersonal Relations as the Basis of Non-Profit Organizations' Fundraising ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2016 / Tom 17 / Numer 2", pages = "397 - 407" }