Olga Dąbrowska-Cendrowska
10 artykuły w 3 czasopismach
-
Telewizja śniadaniowa : celebryci, porady i audiotele – przynęty na kobiecą publiczność? Opublikowano w: Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów 2011 / Tom 1 / s. 29 - 392011CZYSTY TEKST
Olga Dąbrowska-Cendrowska, Telewizja śniadaniowa : celebryci, porady i audiotele – przynęty na kobiecą publiczność? , Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów, 2011 / Tom 1, s. 29 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Olga Dąbrowska-Cendrowska", title = "Telewizja śniadaniowa : celebryci, porady i audiotele – przynęty na kobiecą publiczność? ", journal = "Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów", issue = "2011 / Tom 1", pages = "29 - 39" }
-
Guidetainment w polskich mediach : analiza zjawiska na wybranych przykładach Opublikowano w: Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów 2015 / Tom 5 / s. 35 - 532015CZYSTY TEKST
Olga Dąbrowska-Cendrowska, Guidetainment w polskich mediach : analiza zjawiska na wybranych przykładach, Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów, 2015 / Tom 5, s. 35 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Olga Dąbrowska-Cendrowska", title = "Guidetainment w polskich mediach : analiza zjawiska na wybranych przykładach", journal = "Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów", issue = "2015 / Tom 5", pages = "35 - 53" }
-
Dyskurs ekspercki w polskiej telewizji śniadaniowej Opublikowano w: Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów 2013 / Tom 3 / s. 74 - 872013CZYSTY TEKST
Olga Dąbrowska-Cendrowska, Dyskurs ekspercki w polskiej telewizji śniadaniowej, Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów, 2013 / Tom 3, s. 74 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Olga Dąbrowska-Cendrowska", title = "Dyskurs ekspercki w polskiej telewizji śniadaniowej", journal = "Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów", issue = "2013 / Tom 3", pages = "74 - 87" }
-
Burda Media Polska, Bauer Media, Ringier Axel Springer, G+J Polska : kondycja 'wielkiej niemieckiej czwórki' na polskim rynku medialnym Opublikowano w: Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów 2014 / Tom 4 / s. 74 - 882014CZYSTY TEKST
Olga Dąbrowska-Cendrowska, Burda Media Polska, Bauer Media, Ringier Axel Springer, G+J Polska : kondycja 'wielkiej niemieckiej czwórki' na polskim rynku medialnym, Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów, 2014 / Tom 4, s. 74 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Olga Dąbrowska-Cendrowska", title = "Burda Media Polska, Bauer Media, Ringier Axel Springer, G+J Polska : kondycja 'wielkiej niemieckiej czwórki' na polskim rynku medialnym", journal = "Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów", issue = "2014 / Tom 4", pages = "74 - 88" }
-
The most popular youth magazines of the first decade of 21st century : decline or stagnation? Opublikowano w: Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów 2012 / Tom 2 / s. 157 - 1712012CZYSTY TEKST
Olga Dąbrowska-Cendrowska, The most popular youth magazines of the first decade of 21st century : decline or stagnation? , Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów, 2012 / Tom 2, s. 157 - 171
BIBTEX@Article{ authors = " Olga Dąbrowska-Cendrowska", title = "The most popular youth magazines of the first decade of 21st century : decline or stagnation? ", journal = "Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów", issue = "2012 / Tom 2", pages = "157 - 171" }
-
Czy prasa kobieca potrzebuje gatunków dziennikarskich? Opublikowano w: Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów 2016 / Tom 6 / s. 183 - 1972016CZYSTY TEKST
Olga Dąbrowska-Cendrowska, Czy prasa kobieca potrzebuje gatunków dziennikarskich?, Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów, 2016 / Tom 6, s. 183 - 197
BIBTEX@Article{ authors = " Olga Dąbrowska-Cendrowska", title = "Czy prasa kobieca potrzebuje gatunków dziennikarskich?", journal = "Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów", issue = "2016 / Tom 6", pages = "183 - 197" }
-
"Celebryci w ataku : celebrity effect jako skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej", Robert Niczewski, Jakub Potrzebowski, Warszawa 2010 : [recenzja] Opublikowano w: Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów 2012 / Tom 2 / s. 185 - 1872012CZYSTY TEKST
Olga Dąbrowska-Cendrowska, Robert Niczewski, Jakub Potrzebowski, "Celebryci w ataku : celebrity effect jako skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej", Robert Niczewski, Jakub Potrzebowski, Warszawa 2010 : [recenzja] , Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów, 2012 / Tom 2, s. 185 - 187
BIBTEX@Article{ authors = " Olga Dąbrowska-Cendrowska, Robert Niczewski, Jakub Potrzebowski", title = ""Celebryci w ataku : celebrity effect jako skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej", Robert Niczewski, Jakub Potrzebowski, Warszawa 2010 : [recenzja] ", journal = "Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów", issue = "2012 / Tom 2", pages = "185 - 187" }
-
" Poetyka telewizyjnych programów porannych : między informacją, tabloidem i autopromocją", Marcin Sanakiewicz, Warszawa 2013 : [recenzja] Opublikowano w: Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów 2014 / Tom 4 / s. 185 - 1872014CZYSTY TEKST
Olga Dąbrowska-Cendrowska, Marcin Sanakiewicz, " Poetyka telewizyjnych programów porannych : między informacją, tabloidem i autopromocją", Marcin Sanakiewicz, Warszawa 2013 : [recenzja], Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów, 2014 / Tom 4, s. 185 - 187
BIBTEX@Article{ authors = " Olga Dąbrowska-Cendrowska, Marcin Sanakiewicz", title = "" Poetyka telewizyjnych programów porannych : między informacją, tabloidem i autopromocją", Marcin Sanakiewicz, Warszawa 2013 : [recenzja]", journal = "Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów", issue = "2014 / Tom 4", pages = "185 - 187" }
-
"Słownik terminologii medialnej", red. Walery Pisarek, 2006 : [recenzja] Opublikowano w: Rocznik Historii Prasy Polskiej 2007 / Tom 10 / Numer 1 (19) / s. 207 - 2092007CZYSTY TEKST
Olga Dąbrowska-Cendrowska, Walery Pisarek, "Słownik terminologii medialnej", red. Walery Pisarek, 2006 : [recenzja] , Rocznik Historii Prasy Polskiej, 2007 / Tom 10 / Numer 1 (19), s. 207 - 209
BIBTEX@Article{ authors = " Olga Dąbrowska-Cendrowska, Walery Pisarek", title = ""Słownik terminologii medialnej", red. Walery Pisarek, 2006 : [recenzja] ", journal = "Rocznik Historii Prasy Polskiej", issue = "2007 / Tom 10 / Numer 1 (19)", pages = "207 - 209" }
-
"Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii", Katarzyna Gajlewicz-Korab, Warszawa 2012 Opublikowano w: Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association 2013 / Tom 6 / Numer 2 (11) / s. 319 - 3212013CZYSTY TEKST
Olga Dąbrowska-Cendrowska, Katarzyna Gajlewicz-Korab, "Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii", Katarzyna Gajlewicz-Korab, Warszawa 2012, Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association, 2013 / Tom 6 / Numer 2 (11), s. 319 - 321
BIBTEX@Article{ authors = " Olga Dąbrowska-Cendrowska, Katarzyna Gajlewicz-Korab", title = ""Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii", Katarzyna Gajlewicz-Korab, Warszawa 2012", journal = "Central European Journal of Communication : an official journal of the Polish Communication Association", issue = "2013 / Tom 6 / Numer 2 (11)", pages = "319 - 321" }