Agnieszka Molga
21 artykuły w 2 czasopismach
-
2022CZYSTY TEKST
Kacper Gumiński, Agnieszka Molga, Serwisy ogłoszeniowe i ich rola , Dydaktyka Informatyki, 2022 / Tom 17, s. 33 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Kacper Gumiński, Agnieszka Molga", title = "Serwisy ogłoszeniowe i ich rola ", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2022 / Tom 17", pages = "33 - 45" }
-
Internet jako narzędzie komunikacji w opinii respondentów Opublikowano w: Dydaktyka Informatyki 2016 / Tom 11 / s. 36 - 442016CZYSTY TEKST
Agnieszka Molga, Internet jako narzędzie komunikacji w opinii respondentów, Dydaktyka Informatyki, 2016 / Tom 11, s. 36 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Molga", title = "Internet jako narzędzie komunikacji w opinii respondentów", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2016 / Tom 11", pages = "36 - 44" }
-
Polska e-edukacja i światowy e-learning Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2012 / Tom 3 / Numer 2 / s. 72 - 812012CZYSTY TEKST
Agnieszka Molga, Marek Wójtowicz, Polska e-edukacja i światowy e-learning, Edukacja - Technika - Informatyka, 2012 / Tom 3 / Numer 2, s. 72 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Molga, Marek Wójtowicz", title = "Polska e-edukacja i światowy e-learning", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2012 / Tom 3 / Numer 2", pages = "72 - 81" }
-
Rozwój technologii e-learningu Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2015 / Numer 4(14) / s. 105 - 1102015CZYSTY TEKST
Agnieszka Molga, Marek Wójtowicz, Rozwój technologii e-learningu, Edukacja - Technika - Informatyka, 2015 / Numer 4(14), s. 105 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Molga, Marek Wójtowicz", title = "Rozwój technologii e-learningu", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2015 / Numer 4(14)", pages = "105 - 110" }
-
E-learning - zalety i wady z punktu widzenia studenta = E-Learning - Advantages and Disadvantages from the Student's Point of View Opublikowano w: Dydaktyka Informatyki 2018 / Tom 13 / s. 105 - 1122018CZYSTY TEKST
Artur Hermanowicz, Agnieszka Molga, Patrycja Sito, E-learning - zalety i wady z punktu widzenia studenta = E-Learning - Advantages and Disadvantages from the Student's Point of View , Dydaktyka Informatyki, 2018 / Tom 13, s. 105 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Artur Hermanowicz, Agnieszka Molga, Patrycja Sito", title = "E-learning - zalety i wady z punktu widzenia studenta = E-Learning - Advantages and Disadvantages from the Student's Point of View ", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2018 / Tom 13", pages = "105 - 112" }
-
2013CZYSTY TEKST
Agnieszka Molga, Nauczanie multimedialne, Dydaktyka Informatyki, 2013 / Tom 8, s. 116 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Molga", title = "Nauczanie multimedialne", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2013 / Tom 8", pages = "116 - 126" }
-
2014CZYSTY TEKST
Agnieszka Molga, Uzależnienia od Internetu, Dydaktyka Informatyki, 2014 / Tom 9, s. 126 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Molga", title = "Uzależnienia od Internetu", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2014 / Tom 9", pages = "126 - 135" }
-
The abilities and the use of AutoCAD and its place in the educational process Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2016 / Numer 2(16) / s. 128 - 1332016CZYSTY TEKST
Agnieszka Molga, Mariusz Różowicz, The abilities and the use of AutoCAD and its place in the educational process, Edukacja - Technika - Informatyka, 2016 / Numer 2(16), s. 128 - 133
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Molga, Mariusz Różowicz", title = "The abilities and the use of AutoCAD and its place in the educational process", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2016 / Numer 2(16)", pages = "128 - 133" }
-
Platformy e-learningowe oraz ich znaczenie dla procesu kształcenia Opublikowano w: Dydaktyka Informatyki 2015 / Tom 10 / s. 133 - 1392015CZYSTY TEKST
Agnieszka Molga, Platformy e-learningowe oraz ich znaczenie dla procesu kształcenia, Dydaktyka Informatyki, 2015 / Tom 10, s. 133 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Molga", title = "Platformy e-learningowe oraz ich znaczenie dla procesu kształcenia", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2015 / Tom 10", pages = "133 - 139" }
-
Platformy e-learningowe – serwis internetowy o profilu dydaktycznym Opublikowano w: Dydaktyka Informatyki 2015 / Tom 10 / s. 140 - 1462015CZYSTY TEKST
Agnieszka Molga, Platformy e-learningowe – serwis internetowy o profilu dydaktycznym, Dydaktyka Informatyki, 2015 / Tom 10, s. 140 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Molga", title = "Platformy e-learningowe – serwis internetowy o profilu dydaktycznym", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2015 / Tom 10", pages = "140 - 146" }
-
Platformy e-learningowe a kursy edukacyjne Opublikowano w: Dydaktyka Informatyki 2015 / Tom 10 / s. 147 - 1532015CZYSTY TEKST
Agnieszka Molga, Platformy e-learningowe a kursy edukacyjne, Dydaktyka Informatyki, 2015 / Tom 10, s. 147 - 153
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Molga", title = "Platformy e-learningowe a kursy edukacyjne", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2015 / Tom 10", pages = "147 - 153" }
-
Operatory i ich przeciążanie w aspekcie programowania przetwarzania danych wielowymiarowych = Operators and their Overloading in Terms of Programming Processing of Multi-Dimensional Data Opublikowano w: Dydaktyka Informatyki 2018 / Tom 13 / s. 159 - 1642018CZYSTY TEKST
Artur Hermanowicz, Agnieszka Molga, Operatory i ich przeciążanie w aspekcie programowania przetwarzania danych wielowymiarowych = Operators and their Overloading in Terms of Programming Processing of Multi-Dimensional Data, Dydaktyka Informatyki, 2018 / Tom 13, s. 159 - 164
BIBTEX@Article{ authors = " Artur Hermanowicz, Agnieszka Molga", title = "Operatory i ich przeciążanie w aspekcie programowania przetwarzania danych wielowymiarowych = Operators and their Overloading in Terms of Programming Processing of Multi-Dimensional Data", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2018 / Tom 13", pages = "159 - 164" }
-
CZYSTY TEKST
Patryk Krawczyk, Agnieszka Molga, Techniki modelowania 3D , Dydaktyka Informatyki, 2021 / Tom 16, s. 159 - 167
BIBTEX@Article{ authors = " Patryk Krawczyk, Agnieszka Molga", title = "Techniki modelowania 3D ", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2021 / Tom 16", pages = "159 - 167" }
-
Modelowanie trójwymiarowe = Three-Dimensional Modeling Opublikowano w: Dydaktyka Informatyki 2020 / Tom 15 / s. 162 - 1722020CZYSTY TEKST
Agnieszka Molga, Mikołaj Płachta, Modelowanie trójwymiarowe = Three-Dimensional Modeling , Dydaktyka Informatyki, 2020 / Tom 15, s. 162 - 172
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Molga, Mikołaj Płachta", title = "Modelowanie trójwymiarowe = Three-Dimensional Modeling ", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2020 / Tom 15", pages = "162 - 172" }
-
Zastosowanie programów cieniujących do modelowania odbicia rozproszonego = Application of Shader Programs for Diffuse Reflection Modeling Opublikowano w: Dydaktyka Informatyki 2019 / Tom 14 / s. 170 - 1752019CZYSTY TEKST
Artur Hermanowicz, Agnieszka Molga, Zastosowanie programów cieniujących do modelowania odbicia rozproszonego = Application of Shader Programs for Diffuse Reflection Modeling , Dydaktyka Informatyki, 2019 / Tom 14, s. 170 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Artur Hermanowicz, Agnieszka Molga", title = "Zastosowanie programów cieniujących do modelowania odbicia rozproszonego = Application of Shader Programs for Diffuse Reflection Modeling ", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2019 / Tom 14", pages = "170 - 175" }
-
The method of the fast Radon transform calculation based on the usage of scheme calculation symmetry properties Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2010 / Tom 1 / Numer 2 / s. 220 - 2262010CZYSTY TEKST
Myhaylo Kobasyar, Rostyslav Kosarevych, Agnieszka Molga, Bohdan Rusyn, The method of the fast Radon transform calculation based on the usage of scheme calculation symmetry properties, Edukacja - Technika - Informatyka, 2010 / Tom 1 / Numer 2, s. 220 - 226
BIBTEX@Article{ authors = " Myhaylo Kobasyar, Rostyslav Kosarevych, Agnieszka Molga, Bohdan Rusyn", title = "The method of the fast Radon transform calculation based on the usage of scheme calculation symmetry properties", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2010 / Tom 1 / Numer 2", pages = "220 - 226" }
-
Projektowanie aplikacji i interakcja z użytkownikiem Opublikowano w: Dydaktyka Informatyki 2017 / Tom 12 / s. 233 - 2412017CZYSTY TEKST
Artur Hamela, Agnieszka Molga, Damian Pawłowski, Projektowanie aplikacji i interakcja z użytkownikiem, Dydaktyka Informatyki, 2017 / Tom 12, s. 233 - 241
BIBTEX@Article{ authors = " Artur Hamela, Agnieszka Molga, Damian Pawłowski", title = "Projektowanie aplikacji i interakcja z użytkownikiem", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2017 / Tom 12", pages = "233 - 241" }
-
Internet i e-learning w procesie kształcenia – w opinii użytkowników Opublikowano w: Dydaktyka Informatyki 2014 / Tom 9 / s. 235 - 2492014CZYSTY TEKST
Agnieszka Molga, Internet i e-learning w procesie kształcenia – w opinii użytkowników, Dydaktyka Informatyki, 2014 / Tom 9, s. 235 - 249
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Molga", title = "Internet i e-learning w procesie kształcenia – w opinii użytkowników", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2014 / Tom 9", pages = "235 - 249" }
-
Problem solving on absolute value – relevance of visualisation by means of TI-Nspire graphic calculator Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2011 / Tom 2 / Numer 2 / s. 242 - 2522011CZYSTY TEKST
Agnieszka Molga, Marek Wójtowicz, Problem solving on absolute value – relevance of visualisation by means of TI-Nspire graphic calculator, Edukacja - Technika - Informatyka, 2011 / Tom 2 / Numer 2, s. 242 - 252
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Molga, Marek Wójtowicz", title = "Problem solving on absolute value – relevance of visualisation by means of TI-Nspire graphic calculator", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 2", pages = "242 - 252" }
-
Computer-aided design systems Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2012 / Tom 3 / Numer 2 / s. 291 - 2972012CZYSTY TEKST
Agnieszka Molga, Marek Wójtowicz, Computer-aided design systems, Edukacja - Technika - Informatyka, 2012 / Tom 3 / Numer 2, s. 291 - 297
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Molga, Marek Wójtowicz", title = "Computer-aided design systems", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2012 / Tom 3 / Numer 2", pages = "291 - 297" }
-
Use of computer technology in the design process Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2013 / Tom 4 / Numer 2 / s. 418 - 4232013CZYSTY TEKST
Agnieszka Molga, Marek Wójtowicz, Use of computer technology in the design process, Edukacja - Technika - Informatyka, 2013 / Tom 4 / Numer 2, s. 418 - 423
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Molga, Marek Wójtowicz", title = "Use of computer technology in the design process", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2013 / Tom 4 / Numer 2", pages = "418 - 423" }