Grażyna Wąsowicz-Kiryło
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Determinanty aktywności konsumentów wobec marketingowych działań lojalnościowych i promocyjnych (BTL) Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2004 / Tom 2 / Numer 2 / s. 24 - 382004CZYSTY TEKST
Grażyna Wąsowicz-Kiryło, Determinanty aktywności konsumentów wobec marketingowych działań lojalnościowych i promocyjnych (BTL), Problemy Zarządzania, 2004 / Tom 2 / Numer 2, s. 24 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Wąsowicz-Kiryło", title = "Determinanty aktywności konsumentów wobec marketingowych działań lojalnościowych i promocyjnych (BTL)", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2004 / Tom 2 / Numer 2", pages = "24 - 38" }
-
Wpływ samooceny i dobrostanu ekonomicznego na satysfakcję z życia kobiet i mężczyzn w różnym wieku Opublikowano w: Chowanna 2013 / Tom 1 / s. 85 - 1012013CZYSTY TEKST
Tomasz Baran, Grażyna Wąsowicz-Kiryło, Wpływ samooceny i dobrostanu ekonomicznego na satysfakcję z życia kobiet i mężczyzn w różnym wieku, Chowanna, 2013 / Tom 1, s. 85 - 101
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Baran, Grażyna Wąsowicz-Kiryło", title = "Wpływ samooceny i dobrostanu ekonomicznego na satysfakcję z życia kobiet i mężczyzn w różnym wieku", journal = "Chowanna", issue = "2013 / Tom 1", pages = "85 - 101" }