Maria Katarzyna Grzegorzewska
5 artykuły w 2 czasopismach
-
Traditional Communication Goals in the Educational Strategy of Shaping the Student Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2019 / Tom 19 / s. 77 - 842019CZYSTY TEKST
Maria Katarzyna Grzegorzewska, Traditional Communication Goals in the Educational Strategy of Shaping the Student , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2019 / Tom 19, s. 77 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Katarzyna Grzegorzewska", title = "Traditional Communication Goals in the Educational Strategy of Shaping the Student ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2019 / Tom 19", pages = "77 - 84" }
-
Communication at School and its Influence on the Feeling of Stress Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2018 / Tom 18 / s. 83 - 902018CZYSTY TEKST
Maria Katarzyna Grzegorzewska, Communication at School and its Influence on the Feeling of Stress , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 18, s. 83 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Katarzyna Grzegorzewska", title = "Communication at School and its Influence on the Feeling of Stress ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 18", pages = "83 - 90" }
-
2008CZYSTY TEKST
Maria Katarzyna Grzegorzewska, Wpływ mass-mediów na dzieci , Studia Humanistyczne AGH, 2008 / Tom 6, s. 89 - 101
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Katarzyna Grzegorzewska", title = "Wpływ mass-mediów na dzieci ", journal = "Studia Humanistyczne AGH", issue = "2008 / Tom 6", pages = "89 - 101" }
-
Hobfoll's Research and the Teacher's Stress Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2018 / Tom 17 / s. 115 - 1232018CZYSTY TEKST
Maria Katarzyna Grzegorzewska, Hobfoll's Research and the Teacher's Stress , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 17, s. 115 - 123
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Katarzyna Grzegorzewska", title = "Hobfoll's Research and the Teacher's Stress ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 17", pages = "115 - 123" }
-
Różnorodność w interpretacji problematyki stresu Opublikowano w: Studia Humanistyczne AGH 2007 / Tom 5 / s. 123 - 1292007CZYSTY TEKST
Maria Katarzyna Grzegorzewska, Różnorodność w interpretacji problematyki stresu , Studia Humanistyczne AGH, 2007 / Tom 5, s. 123 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Katarzyna Grzegorzewska", title = "Różnorodność w interpretacji problematyki stresu ", journal = "Studia Humanistyczne AGH", issue = "2007 / Tom 5", pages = "123 - 129" }