Jan Polowczyk
5 artykuły w 5 czasopismach
-
On the role of communication and management engagement for acquisition success : A study of Israeli startups Opublikowano w: International Entrepreneurship Review 2021 / Tom 7 / Numer 4 / s. 7 - 222021CZYSTY TEKST
Jan Polowczyk, Piotr Trąpczyński, Ofer Zaks, On the role of communication and management engagement for acquisition success : A study of Israeli startups , International Entrepreneurship Review, 2021 / Tom 7 / Numer 4, s. 7 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Polowczyk, Piotr Trąpczyński, Ofer Zaks", title = "On the role of communication and management engagement for acquisition success : A study of Israeli startups ", journal = "International Entrepreneurship Review", issue = "2021 / Tom 7 / Numer 4", pages = "7 - 22" }
-
Jak państwa Unii Europejskiej radzą sobie z kryzysem gospodarczym wywołanym pandemią COVID-19 Opublikowano w: Studia BAS 2022 / Numer 1 (69) / s. 69 - 842022CZYSTY TEKST
Marian Gorynia, Jan Polowczyk, Jak państwa Unii Europejskiej radzą sobie z kryzysem gospodarczym wywołanym pandemią COVID-19 , Studia BAS, 2022 / Numer 1 (69), s. 69 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Marian Gorynia, Jan Polowczyk", title = "Jak państwa Unii Europejskiej radzą sobie z kryzysem gospodarczym wywołanym pandemią COVID-19 ", journal = "Studia BAS", issue = "2022 / Numer 1 (69)", pages = "69 - 84" }
-
Success Factors od Start-Up Acquisitions : Evidence from Israel Opublikowano w: Entrepreneurial Business and Economics Review 2018 / Tom 6 / Numer 2 / s. 201 - 2152018CZYSTY TEKST
Jan Polowczyk, Piotr Trąpczyński, Ofer Zaks, Success Factors od Start-Up Acquisitions : Evidence from Israel , Entrepreneurial Business and Economics Review, 2018 / Tom 6 / Numer 2, s. 201 - 215
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Polowczyk, Piotr Trąpczyński, Ofer Zaks", title = "Success Factors od Start-Up Acquisitions : Evidence from Israel ", journal = "Entrepreneurial Business and Economics Review", issue = "2018 / Tom 6 / Numer 2", pages = "201 - 215" }
-
Kreowanie wartości przedsiębiorstwa jako kluczowy element strategii biznesowej Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2008 / Tom 6 / s. 377 - 3832008CZYSTY TEKST
Jan Polowczyk, Kreowanie wartości przedsiębiorstwa jako kluczowy element strategii biznesowej, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2008 / Tom 6, s. 377 - 383
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Polowczyk", title = "Kreowanie wartości przedsiębiorstwa jako kluczowy element strategii biznesowej", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2008 / Tom 6", pages = "377 - 383" }
-
Kreacja wartości przedsiębiorstwa w perspektywie ekonomii behawioralnej Opublikowano w: Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia 2010 / Tom 35 / s. 589 - 6082010CZYSTY TEKST
Jan Polowczyk, Kreacja wartości przedsiębiorstwa w perspektywie ekonomii behawioralnej , Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia, 2010 / Tom 35, s. 589 - 608
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Polowczyk", title = "Kreacja wartości przedsiębiorstwa w perspektywie ekonomii behawioralnej ", journal = "Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia", issue = "2010 / Tom 35", pages = "589 - 608" }