Wiesława Caputa
6 artykuły w 3 czasopismach
-
Controlling zasobów niematerialnych Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2008 / Tom 5 / s. 25 - 422008CZYSTY TEKST
Wiesława Caputa, Controlling zasobów niematerialnych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2008 / Tom 5, s. 25 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Caputa", title = "Controlling zasobów niematerialnych", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2008 / Tom 5", pages = "25 - 42" }
-
Pomiar kapitału klienta w systemie rachunkowości Opublikowano w: Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia 2009 / Tom 19 / s. 37 - 552009CZYSTY TEKST
Wiesława Caputa, Pomiar kapitału klienta w systemie rachunkowości , Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia, 2009 / Tom 19, s. 37 - 55
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Caputa", title = "Pomiar kapitału klienta w systemie rachunkowości ", journal = "Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia", issue = "2009 / Tom 19", pages = "37 - 55" }
-
Social Relations and Environmental Influence as a Determinant of Customer Capital Opublikowano w: Oeconomia Copernicana 2015 / Tom 6 / Numer 2 / s. 109 - 1282015CZYSTY TEKST
Wiesława Caputa, Social Relations and Environmental Influence as a Determinant of Customer Capital, Oeconomia Copernicana, 2015 / Tom 6 / Numer 2, s. 109 - 128
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Caputa", title = "Social Relations and Environmental Influence as a Determinant of Customer Capital", journal = "Oeconomia Copernicana", issue = "2015 / Tom 6 / Numer 2", pages = "109 - 128" }
-
Rachunek kosztów w ocenie wartości klienta Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2008 / Tom 7 / s. 117 - 1272008CZYSTY TEKST
Wiesława Caputa, Rachunek kosztów w ocenie wartości klienta, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2008 / Tom 7, s. 117 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Caputa", title = "Rachunek kosztów w ocenie wartości klienta", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2008 / Tom 7", pages = "117 - 127" }
-
Strategie budowania kapitału klienta w branży piwowarskiej – wybrane aspekty Opublikowano w: Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia 2013 / Tom 64 / Numer 1 / s. 503 - 5122013CZYSTY TEKST
Wiesława Caputa, Strategie budowania kapitału klienta w branży piwowarskiej – wybrane aspekty, Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia, 2013 / Tom 64 / Numer 1, s. 503 - 512
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Caputa", title = "Strategie budowania kapitału klienta w branży piwowarskiej – wybrane aspekty", journal = "Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia", issue = "2013 / Tom 64 / Numer 1", pages = "503 - 512" }
-
Lojalność klientów jako czynnik determinujący wartość kapitału klienta Opublikowano w: Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia 2012 / Tom 55 / s. 529 - 5562012CZYSTY TEKST
Wiesława Caputa, Lojalność klientów jako czynnik determinujący wartość kapitału klienta, Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia, 2012 / Tom 55, s. 529 - 556
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Caputa", title = "Lojalność klientów jako czynnik determinujący wartość kapitału klienta", journal = "Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia", issue = "2012 / Tom 55", pages = "529 - 556" }