-
“True fiction” – the memory and the postmemory of traumatic war events in a picturebook Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2016 / Tom 12 / Numer 3(34) / s. 94 - 1062016CZYSTY TEKST
Magdalena Howorus-Czajka, “True fiction” – the memory and the postmemory of traumatic war events in a picturebook, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 3(34), s. 94 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Howorus-Czajka", title = "“True fiction” – the memory and the postmemory of traumatic war events in a picturebook", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 3(34)", pages = "94 - 106" }
-
Uwikłanie sztuki w historię : problemy interpretacji, poznania i wartościowania na przykładzie twórczości Wiktora Tołkina / Magdalena Howorus-Czajka. Opublikowano w: Roczniki Humanistyczne 2010 / Tom 58 / Numer 4 / s. 249 - 2682010CZYSTY TEKST
Magdalena Howorus-Czajka, Uwikłanie sztuki w historię : problemy interpretacji, poznania i wartościowania na przykładzie twórczości Wiktora Tołkina / Magdalena Howorus-Czajka., Roczniki Humanistyczne, 2010 / Tom 58 / Numer 4, s. 249 - 268
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Howorus-Czajka", title = "Uwikłanie sztuki w historię : problemy interpretacji, poznania i wartościowania na przykładzie twórczości Wiktora Tołkina / Magdalena Howorus-Czajka.", journal = "Roczniki Humanistyczne", issue = "2010 / Tom 58 / Numer 4", pages = "249 - 268" }
-
Kościół parafialny w Stężycy : zarys problematyki badawczej / Magdalena Howorus-Czajka. Opublikowano w: Roczniki Humanistyczne 2000-2001 / Tom 48-49 / Numer 4 / s. 145 - 169NoneCZYSTY TEKST
Magdalena Howorus-Czajka, Kościół parafialny w Stężycy : zarys problematyki badawczej / Magdalena Howorus-Czajka., Roczniki Humanistyczne, 2000-2001 / Tom 48-49 / Numer 4, s. 145 - 169
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Howorus-Czajka", title = "Kościół parafialny w Stężycy : zarys problematyki badawczej / Magdalena Howorus-Czajka.", journal = "Roczniki Humanistyczne", issue = "2000-2001 / Tom 48-49 / Numer 4", pages = "145 - 169" }