Mirosław Moroz
13 artykuły w 4 czasopismach
-
Wydźwięk społeczny ataku terrorystycznego w Tunezji : analiza serwisów społecznościowych biur podróży Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2017 / Numer 332(6) / s. 7 - 222017CZYSTY TEKST
Mirosław Moroz, Wydźwięk społeczny ataku terrorystycznego w Tunezji : analiza serwisów społecznościowych biur podróży, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2017 / Numer 332(6), s. 7 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Moroz", title = "Wydźwięk społeczny ataku terrorystycznego w Tunezji : analiza serwisów społecznościowych biur podróży", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2017 / Numer 332(6)", pages = "7 - 22" }
-
Wsparcie e-biznesu w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka : istota, zasady i realizacja działania 8.1 Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 68 / s. 58 - 662011CZYSTY TEKST
Mirosław Moroz, Wsparcie e-biznesu w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka : istota, zasady i realizacja działania 8.1 , Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 68, s. 58 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Moroz", title = "Wsparcie e-biznesu w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka : istota, zasady i realizacja działania 8.1 ", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 68", pages = "58 - 66" }
-
Kształtowanie potencjału elastyczności w przedsiębiorstwie średniej wielkości Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2012 / Tom 13 / Numer 17 / s. 69 - 802012CZYSTY TEKST
Mirosław Moroz, Kształtowanie potencjału elastyczności w przedsiębiorstwie średniej wielkości, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 17, s. 69 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Moroz", title = "Kształtowanie potencjału elastyczności w przedsiębiorstwie średniej wielkości", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 17", pages = "69 - 80" }
-
Kształtowanie potencjału elastyczności w przedsiębiorstwie średniej wielkości Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2012 / Tom 13 / Numer 17 / s. 69 - 802012CZYSTY TEKST
Mirosław Moroz, Kształtowanie potencjału elastyczności w przedsiębiorstwie średniej wielkości, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2012 / Tom 13 / Numer 17, s. 69 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Moroz", title = "Kształtowanie potencjału elastyczności w przedsiębiorstwie średniej wielkości", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 17", pages = "69 - 80" }
-
Przesłanki uruchomienia mobilnego kanału sprzedaży Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2013 / Tom 14 / Numer 12 (3) / s. 155 - 1652013CZYSTY TEKST
Mirosław Moroz, Przesłanki uruchomienia mobilnego kanału sprzedaży, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 12 (3), s. 155 - 165
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Moroz", title = "Przesłanki uruchomienia mobilnego kanału sprzedaży", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 12 (3)", pages = "155 - 165" }
-
Zmiana poziomu elastyczności przedsiębiorstwa a jej koszt – analiza studium przypadku Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2015 / Tom 16 / Numer 3 (2) / s. 163 - 1732015CZYSTY TEKST
Mirosław Moroz, Zmiana poziomu elastyczności przedsiębiorstwa a jej koszt – analiza studium przypadku, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 3 (2), s. 163 - 173
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Moroz", title = "Zmiana poziomu elastyczności przedsiębiorstwa a jej koszt – analiza studium przypadku", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 3 (2)", pages = "163 - 173" }
-
Przydatność modelu zakupów grupowych w Internecie dla mikroprzedsiębiorstw Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 80 / s. 396 - 4052011CZYSTY TEKST
Mirosław Moroz, Przydatność modelu zakupów grupowych w Internecie dla mikroprzedsiębiorstw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 80, s. 396 - 405
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Moroz", title = "Przydatność modelu zakupów grupowych w Internecie dla mikroprzedsiębiorstw", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 80", pages = "396 - 405" }
-
Działanie 8.1 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka a miejsce Polski w międzynarodowym rankingu e-biznesu Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2015 / Numer 117 / s. 413 - 4212015CZYSTY TEKST
Mirosław Moroz, Działanie 8.1 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka a miejsce Polski w międzynarodowym rankingu e-biznesu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2015 / Numer 117, s. 413 - 421
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Moroz", title = "Działanie 8.1 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka a miejsce Polski w międzynarodowym rankingu e-biznesu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2015 / Numer 117", pages = "413 - 421" }
-
Mikroprzedsiębiorstwa w przestrzeni wirtualnej : analiza sektora w Polsce Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 63 / s. 433 - 4402011CZYSTY TEKST
Mirosław Moroz, Mikroprzedsiębiorstwa w przestrzeni wirtualnej : analiza sektora w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 63, s. 433 - 440
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Moroz", title = "Mikroprzedsiębiorstwa w przestrzeni wirtualnej : analiza sektora w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 63", pages = "433 - 440" }
-
Czynniki kształtujące elastyczności mikroprzedsiębiorstwa Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 51 / s. 471 - 4782010CZYSTY TEKST
Mirosław Moroz, Czynniki kształtujące elastyczności mikroprzedsiębiorstwa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 51, s. 471 - 478
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Moroz", title = "Czynniki kształtujące elastyczności mikroprzedsiębiorstwa", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 51", pages = "471 - 478" }
-
Źródła kreacji wartości przedsiębiorstwa : przykład firm internetowych Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2008 / Tom 7 / s. 507 - 5172008CZYSTY TEKST
Mirosław Moroz, Źródła kreacji wartości przedsiębiorstwa : przykład firm internetowych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2008 / Tom 7, s. 507 - 517
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Moroz", title = "Źródła kreacji wartości przedsiębiorstwa : przykład firm internetowych", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2008 / Tom 7", pages = "507 - 517" }
-
Rozwój e-biznesu a współtworzenie treści przez internautów Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 57 / s. 663 - 6712010CZYSTY TEKST
Mirosław Moroz, Rozwój e-biznesu a współtworzenie treści przez internautów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 57, s. 663 - 671
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Moroz", title = "Rozwój e-biznesu a współtworzenie treści przez internautów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 57", pages = "663 - 671" }
-
Determinanty rozwoju serwisów zakupów grupowych w Polsce w świetle analizy 5 sił Portera Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 87 / s. 711 - 7212012CZYSTY TEKST
Mirosław Moroz, Determinanty rozwoju serwisów zakupów grupowych w Polsce w świetle analizy 5 sił Portera, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 87, s. 711 - 721
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Moroz", title = "Determinanty rozwoju serwisów zakupów grupowych w Polsce w świetle analizy 5 sił Portera", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 87", pages = "711 - 721" }