Olga Rytel
2 artykuły w 2 czasopismach
-
E. Wedel - siła czekoladowej tradycji Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce 2008 / Numer 6 / s. 207 - 2112008CZYSTY TEKST
Olga Rytel, E. Wedel - siła czekoladowej tradycji, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2008 / Numer 6, s. 207 - 211
BIBTEX@Article{ authors = " Olga Rytel", title = "E. Wedel - siła czekoladowej tradycji", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2008 / Numer 6", pages = "207 - 211" }
-
Silna marka - fundament wartości przedsiębiorstwa Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2008 / Tom 7 / s. 557 - 5652008CZYSTY TEKST
Olga Rytel, Silna marka - fundament wartości przedsiębiorstwa, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2008 / Tom 7, s. 557 - 565
BIBTEX@Article{ authors = " Olga Rytel", title = "Silna marka - fundament wartości przedsiębiorstwa", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2008 / Tom 7", pages = "557 - 565" }