Danuta Szwajca
6 artykuły w 5 czasopismach
-
Analiza motywów lojalności klienta w kontekście budowania relacji partnerskich Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 157 - 1642009CZYSTY TEKST
Danuta Szwajca, Analiza motywów lojalności klienta w kontekście budowania relacji partnerskich, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 157 - 164
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Szwajca", title = "Analiza motywów lojalności klienta w kontekście budowania relacji partnerskich", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "157 - 164" }
-
Crisis Management in the Context of Rebuilding the Corporate Reputation Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2013 / Tom 14 / Numer 12 (1) / s. 299 - 3092013CZYSTY TEKST
Danuta Szwajca, Crisis Management in the Context of Rebuilding the Corporate Reputation , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2013 / Tom 14 / Numer 12 (1), s. 299 - 309
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Szwajca", title = "Crisis Management in the Context of Rebuilding the Corporate Reputation ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2013 / Tom 14 / Numer 12 (1)", pages = "299 - 309" }
-
Rola społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa w budowaniu jego reputacji Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes Oikonomias 2014 / Tom 8 / s. 341 - 3512014CZYSTY TEKST
Danuta Szwajca, Rola społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa w budowaniu jego reputacji, Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes Oikonomias, 2014 / Tom 8, s. 341 - 351
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Szwajca", title = "Rola społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa w budowaniu jego reputacji", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes Oikonomias", issue = "2014 / Tom 8", pages = "341 - 351" }
-
Budżetowanie kosztów działań marketingowych Opublikowano w: Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia 2009 / Tom 19 / s. 389 - 3982009CZYSTY TEKST
Danuta Szwajca, Budżetowanie kosztów działań marketingowych , Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia, 2009 / Tom 19, s. 389 - 398
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Szwajca", title = "Budżetowanie kosztów działań marketingowych ", journal = "Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia", issue = "2009 / Tom 19", pages = "389 - 398" }
-
Regiony sprzedaży jako ośrodki odpowiedzialności w controllingu działalności marketingowej na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2008 / Tom 5 / s. 397 - 4102008CZYSTY TEKST
Danuta Szwajca, Regiony sprzedaży jako ośrodki odpowiedzialności w controllingu działalności marketingowej na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa , Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2008 / Tom 5, s. 397 - 410
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Szwajca", title = "Regiony sprzedaży jako ośrodki odpowiedzialności w controllingu działalności marketingowej na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa ", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2008 / Tom 5", pages = "397 - 410" }
-
Wizerunek i reputacja przedsiębiorstwa w procesie kreowania jego wartości Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2008 / Tom 7 / s. 603 - 6142008CZYSTY TEKST
Danuta Szwajca, Wizerunek i reputacja przedsiębiorstwa w procesie kreowania jego wartości, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2008 / Tom 7, s. 603 - 614
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Szwajca", title = "Wizerunek i reputacja przedsiębiorstwa w procesie kreowania jego wartości", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2008 / Tom 7", pages = "603 - 614" }