Jolanta Hinc
4 artykuły w 4 czasopismach
-
Tutoring akademicki jako metoda kształcenia kompetencji translatorskiej – opis projektu Opublikowano w: Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik 2016 / Numer 16 / s. 23 - 352016CZYSTY TEKST
Jolanta Hinc, Tutoring akademicki jako metoda kształcenia kompetencji translatorskiej – opis projektu, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2016 / Numer 16, s. 23 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Hinc", title = "Tutoring akademicki jako metoda kształcenia kompetencji translatorskiej – opis projektu", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2016 / Numer 16", pages = "23 - 35" }
-
Portfolio jako narzędzie wspomagające autokorektę tłumaczeń pisemnych – przykład aplikacji Opublikowano w: Applied Linguistics Papers 2018 / Tom 25 / Numer 4 / s. 27 - 372018CZYSTY TEKST
Jolanta Hinc, Portfolio jako narzędzie wspomagające autokorektę tłumaczeń pisemnych – przykład aplikacji, Applied Linguistics Papers, 2018 / Tom 25 / Numer 4, s. 27 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Hinc", title = "Portfolio jako narzędzie wspomagające autokorektę tłumaczeń pisemnych – przykład aplikacji", journal = "Applied Linguistics Papers", issue = "2018 / Tom 25 / Numer 4", pages = "27 - 37" }
-
Wpływ języka angielskiego jako pierwszego języka obcego na szyk wyrazów w zdaniach w języku niemieckim jako drugim języku obcym u polskich uczniów z podstawową znajomością języka niemieckiego : analiza błędów Opublikowano w: Acta Neophilologica 2011 / Tom 13 / s. 49 - 572011CZYSTY TEKST
Jolanta Hinc, Wpływ języka angielskiego jako pierwszego języka obcego na szyk wyrazów w zdaniach w języku niemieckim jako drugim języku obcym u polskich uczniów z podstawową znajomością języka niemieckiego : analiza błędów , Acta Neophilologica, 2011 / Tom 13, s. 49 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Hinc", title = "Wpływ języka angielskiego jako pierwszego języka obcego na szyk wyrazów w zdaniach w języku niemieckim jako drugim języku obcym u polskich uczniów z podstawową znajomością języka niemieckiego : analiza błędów ", journal = "Acta Neophilologica", issue = "2011 / Tom 13", pages = "49 - 57" }
-
Zur Positionierung modaler (wie?), lokaler (wo?) und temporaler (wann?) Adverbiale im Polnischen, Englischen und Deutschen – Versuch einer Konfrontation Opublikowano w: Studien zur Germanistik : rocznik germanistyczny 2011 / Tom 4 / s. 177 - 1892011CZYSTY TEKST
Jolanta Hinc, Zur Positionierung modaler (wie?), lokaler (wo?) und temporaler (wann?) Adverbiale im Polnischen, Englischen und Deutschen – Versuch einer Konfrontation , Studien zur Germanistik : rocznik germanistyczny, 2011 / Tom 4, s. 177 - 189
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Hinc", title = "Zur Positionierung modaler (wie?), lokaler (wo?) und temporaler (wann?) Adverbiale im Polnischen, Englischen und Deutschen – Versuch einer Konfrontation ", journal = "Studien zur Germanistik : rocznik germanistyczny", issue = "2011 / Tom 4", pages = "177 - 189" }