Maria M. Rachwał
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Wartości moralne podstawą prawdziwego sukcesu menedżera Opublikowano w: Przedsiębiorczość - Edukacja 2006 / Tom 2 / s. 193 - 1982006CZYSTY TEKST
Maria M. Rachwał, Tomasz Rachwał, Wartości moralne podstawą prawdziwego sukcesu menedżera, Przedsiębiorczość - Edukacja, 2006 / Tom 2, s. 193 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Maria M. Rachwał, Tomasz Rachwał", title = "Wartości moralne podstawą prawdziwego sukcesu menedżera", journal = "Przedsiębiorczość - Edukacja", issue = "2006 / Tom 2", pages = "193 - 198" }
-
Rola kształcenia umiejętności obsługi klienta na lekcjach podstaw przedsiębiorczości Opublikowano w: Przedsiębiorczość - Edukacja 2005 / Tom 1 / s. 221 - 2262005CZYSTY TEKST
Maria M. Rachwał, Tomasz Rachwał, Rola kształcenia umiejętności obsługi klienta na lekcjach podstaw przedsiębiorczości, Przedsiębiorczość - Edukacja, 2005 / Tom 1, s. 221 - 226
BIBTEX@Article{ authors = " Maria M. Rachwał, Tomasz Rachwał", title = "Rola kształcenia umiejętności obsługi klienta na lekcjach podstaw przedsiębiorczości", journal = "Przedsiębiorczość - Edukacja", issue = "2005 / Tom 1", pages = "221 - 226" }