Arkadiusz Dudziak
10 artykuły w 5 czasopismach
-
Socio-cultural Changes as an Objective in Audiovisual Social Advertising. Anthropological and Axiological Aspects of Persuasive Strategies Opublikowano w: Kultura i Historia 2011 / Tom 202011CZYSTY TEKST
Arkadiusz Dudziak, Socio-cultural Changes as an Objective in Audiovisual Social Advertising. Anthropological and Axiological Aspects of Persuasive Strategies , Kultura i Historia, 2011 / Tom 20, s.
BIBTEX@Article{ authors = " Arkadiusz Dudziak", title = "Socio-cultural Changes as an Objective in Audiovisual Social Advertising. Anthropological and Axiological Aspects of Persuasive Strategies ", journal = "Kultura i Historia", issue = "2011 / Tom 20", pages = "" }
-
W kręgu komunikacji aksjologicznej św. Jana Pawła II na przykładzie wystąpienia w Balicach w 2002 roku Opublikowano w: Prace Językoznawcze 2016 / Tom 18 / Numer 1 / s. 49 - 592016CZYSTY TEKST
Arkadiusz Dudziak, W kręgu komunikacji aksjologicznej św. Jana Pawła II na przykładzie wystąpienia w Balicach w 2002 roku, Prace Językoznawcze, 2016 / Tom 18 / Numer 1, s. 49 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Arkadiusz Dudziak", title = "W kręgu komunikacji aksjologicznej św. Jana Pawła II na przykładzie wystąpienia w Balicach w 2002 roku", journal = "Prace Językoznawcze", issue = "2016 / Tom 18 / Numer 1", pages = "49 - 59" }
-
Przesłanie pielgrzymki Jana Pawła II do Kazachstanu i Armenii : aspekt międzykulturowy dyskursu medialnego : próba analizy jakościowej Opublikowano w: Rocznik Prasoznawczy 2008 / Tom 2 / s. 129 - 1392008CZYSTY TEKST
Arkadiusz Dudziak, Przesłanie pielgrzymki Jana Pawła II do Kazachstanu i Armenii : aspekt międzykulturowy dyskursu medialnego : próba analizy jakościowej, Rocznik Prasoznawczy, 2008 / Tom 2, s. 129 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Arkadiusz Dudziak", title = "Przesłanie pielgrzymki Jana Pawła II do Kazachstanu i Armenii : aspekt międzykulturowy dyskursu medialnego : próba analizy jakościowej", journal = "Rocznik Prasoznawczy", issue = "2008 / Tom 2", pages = "129 - 139" }
-
INVALID Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego 2015 / Tom 29 / s. 159 - 1702015CZYSTY TEKST
Arkadiusz Dudziak, INVALID, Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego, 2015 / Tom 29, s. 159 - 170
BIBTEX@Article{ authors = " Arkadiusz Dudziak", title = "INVALID", journal = "Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego", issue = "2015 / Tom 29", pages = "159 - 170" }
-
Perswazyjne uwarunkowania komunikacji wizerunkowej w koncepcji Johna O'Shaughnessy i Nicholasa Jacksona O'Shaughnessy Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego 2015 / Tom 29 / s. 159 - 1702015CZYSTY TEKST
Arkadiusz Dudziak, Perswazyjne uwarunkowania komunikacji wizerunkowej w koncepcji Johna O'Shaughnessy i Nicholasa Jacksona O'Shaughnessy, Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego, 2015 / Tom 29, s. 159 - 170
BIBTEX@Article{ authors = " Arkadiusz Dudziak", title = "Perswazyjne uwarunkowania komunikacji wizerunkowej w koncepcji Johna O'Shaughnessy i Nicholasa Jacksona O'Shaughnessy", journal = "Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego", issue = "2015 / Tom 29", pages = "159 - 170" }
-
INVALID Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego 2014 / Tom 28 / s. 169 - 1832014CZYSTY TEKST
Arkadiusz Dudziak, INVALID, Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego, 2014 / Tom 28, s. 169 - 183
BIBTEX@Article{ authors = " Arkadiusz Dudziak", title = "INVALID", journal = "Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego", issue = "2014 / Tom 28", pages = "169 - 183" }
-
O funkcjonalnym dyskursie lingwistycznym na temat perswazji i manipulacji Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego 2014 / Tom 28 / s. 169 - 1832014CZYSTY TEKST
Arkadiusz Dudziak, O funkcjonalnym dyskursie lingwistycznym na temat perswazji i manipulacji, Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego, 2014 / Tom 28, s. 169 - 183
BIBTEX@Article{ authors = " Arkadiusz Dudziak", title = "O funkcjonalnym dyskursie lingwistycznym na temat perswazji i manipulacji", journal = "Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego", issue = "2014 / Tom 28", pages = "169 - 183" }
-
Stereotypes and national values in an intercultural advertising discourse : a case study: slavonic campaigns of danone's actimel brand Opublikowano w: Przegląd Wschodnioeuropejski 2011 / Tom 2 / s. 245 - 2582011CZYSTY TEKST
Arkadiusz Dudziak, Stereotypes and national values in an intercultural advertising discourse : a case study: slavonic campaigns of danone's actimel brand, Przegląd Wschodnioeuropejski, 2011 / Tom 2, s. 245 - 258
BIBTEX@Article{ authors = " Arkadiusz Dudziak", title = "Stereotypes and national values in an intercultural advertising discourse : a case study: slavonic campaigns of danone's actimel brand", journal = "Przegląd Wschodnioeuropejski", issue = "2011 / Tom 2", pages = "245 - 258" }
-
Przestrzeń diegetyczna audiowizualnej reklamy społecznej Opublikowano w: Przegląd Wschodnioeuropejski 2013 / Tom 4 / s. 305 - 3152013CZYSTY TEKST
Arkadiusz Dudziak, Przestrzeń diegetyczna audiowizualnej reklamy społecznej, Przegląd Wschodnioeuropejski, 2013 / Tom 4, s. 305 - 315
BIBTEX@Article{ authors = " Arkadiusz Dudziak", title = "Przestrzeń diegetyczna audiowizualnej reklamy społecznej", journal = "Przegląd Wschodnioeuropejski", issue = "2013 / Tom 4", pages = "305 - 315" }
-
Rola kreowanych sytuacji antropologicznych w kształtowaniu aksjosfery audiowizualnej reklamy społecznej Opublikowano w: Przegląd Wschodnioeuropejski 2013 / Tom 4 / s. 317 - 3282013CZYSTY TEKST
Arkadiusz Dudziak, Rola kreowanych sytuacji antropologicznych w kształtowaniu aksjosfery audiowizualnej reklamy społecznej, Przegląd Wschodnioeuropejski, 2013 / Tom 4, s. 317 - 328
BIBTEX@Article{ authors = " Arkadiusz Dudziak", title = "Rola kreowanych sytuacji antropologicznych w kształtowaniu aksjosfery audiowizualnej reklamy społecznej", journal = "Przegląd Wschodnioeuropejski", issue = "2013 / Tom 4", pages = "317 - 328" }