Aneta Winiarska
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Siła przyciągania gwiazd, czyli wykorzystanie wizerunku osób publicznych w marketingu społecznym Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2012 / Tom 30 / s. 245 - 2592012CZYSTY TEKST
Justyna Wesołowska, Aneta Winiarska, Agnieszka Wojnarowska, Siła przyciągania gwiazd, czyli wykorzystanie wizerunku osób publicznych w marketingu społecznym , Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2012 / Tom 30, s. 245 - 259
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Wesołowska, Aneta Winiarska, Agnieszka Wojnarowska", title = "Siła przyciągania gwiazd, czyli wykorzystanie wizerunku osób publicznych w marketingu społecznym ", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2012 / Tom 30", pages = "245 - 259" }