-
Całożyciowe uczenie się i kapitał społeczny / Peter Alheit ; przekł. z jęz. ang. Adrianna Nizińska. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2009 / Numer 4 (48) / s. 7 - 232009CZYSTY TEKST
Peter Alheit, Adrianna Nizińska, Całożyciowe uczenie się i kapitał społeczny / Peter Alheit ; przekł. z jęz. ang. Adrianna Nizińska., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 4 (48), s. 7 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Peter Alheit, Adrianna Nizińska", title = "Całożyciowe uczenie się i kapitał społeczny / Peter Alheit ; przekł. z jęz. ang. Adrianna Nizińska.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 4 (48)", pages = "7 - 23" }
-
"Polityki dyskursu" - całożyciowe uczenie się jako postmodernistyczna gra o władzę? : (na przykładzie sytuacji w Niemczech) / Peter Alheit ; przekł. z jęz. ang. Adrianna Nizińska. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2010 / Numer 4 (52) / s. 87 - 972010CZYSTY TEKST
Peter Alheit, Adrianna Nizińska, "Polityki dyskursu" - całożyciowe uczenie się jako postmodernistyczna gra o władzę? : (na przykładzie sytuacji w Niemczech) / Peter Alheit ; przekł. z jęz. ang. Adrianna Nizińska., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010 / Numer 4 (52), s. 87 - 97
BIBTEX@Article{ authors = " Peter Alheit, Adrianna Nizińska", title = ""Polityki dyskursu" - całożyciowe uczenie się jako postmodernistyczna gra o władzę? : (na przykładzie sytuacji w Niemczech) / Peter Alheit ; przekł. z jęz. ang. Adrianna Nizińska.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2010 / Numer 4 (52)", pages = "87 - 97" }
-
Biografia i mentalność : narracyjne badania relacji pokoleniowych w Niemczech Wschodnich, Polsce i Czechach / Peter Alheit ; tł. Sławomir Krzychała. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2006 / Numer 3 (35) / s. 7 - 302006CZYSTY TEKST
Peter Alheit, Sławomir Krzychała, Biografia i mentalność : narracyjne badania relacji pokoleniowych w Niemczech Wschodnich, Polsce i Czechach / Peter Alheit ; tł. Sławomir Krzychała., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 3 (35), s. 7 - 30
BIBTEX@Article{ authors = " Peter Alheit, Sławomir Krzychała", title = "Biografia i mentalność : narracyjne badania relacji pokoleniowych w Niemczech Wschodnich, Polsce i Czechach / Peter Alheit ; tł. Sławomir Krzychała.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 3 (35)", pages = "7 - 30" }
-
Ponowoczesne wyzwania "społeczeństwa uczącego się" : podejście krytyczne / Peter Alheit ; tł. Adrianna Kosowska. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2004 / Numer 4 (28) / s. 7 - 262004CZYSTY TEKST
Peter Alheit, Adrianna Kosowska, Ponowoczesne wyzwania "społeczeństwa uczącego się" : podejście krytyczne / Peter Alheit ; tł. Adrianna Kosowska., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2004 / Numer 4 (28), s. 7 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Peter Alheit, Adrianna Kosowska", title = "Ponowoczesne wyzwania "społeczeństwa uczącego się" : podejście krytyczne / Peter Alheit ; tł. Adrianna Kosowska.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2004 / Numer 4 (28)", pages = "7 - 26" }
-
Wywiad narracyjny / Peter Alheit ; tł. Adrianna Kosowska. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2002 / Numer 2 (18) / s. 103 - 1122002CZYSTY TEKST
Peter Alheit, Adrianna Kosowska, Wywiad narracyjny / Peter Alheit ; tł. Adrianna Kosowska., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 2 (18), s. 103 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Peter Alheit, Adrianna Kosowska", title = "Wywiad narracyjny / Peter Alheit ; tł. Adrianna Kosowska.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 2 (18)", pages = "103 - 112" }
-
"Podwójne oblicze" całożyciowego uczenia się : dwie analityczne perspektywy "cichej rewolucji" / Peter Alheit ; tł. Agnieszka Zembrzuska. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2002 / Numer 2 (18) / s. 55 - 782002CZYSTY TEKST
Peter Alheit, Agnieszka Zembrzuska, "Podwójne oblicze" całożyciowego uczenia się : dwie analityczne perspektywy "cichej rewolucji" / Peter Alheit ; tł. Agnieszka Zembrzuska., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 2 (18), s. 55 - 78
BIBTEX@Article{ authors = " Peter Alheit, Agnieszka Zembrzuska", title = ""Podwójne oblicze" całożyciowego uczenia się : dwie analityczne perspektywy "cichej rewolucji" / Peter Alheit ; tł. Agnieszka Zembrzuska.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 2 (18)", pages = "55 - 78" }
-
Podejście biograficzne do całożyciowego uczenia się / Peter Alheit ; przekł. z jęz. ang. Patrycja Poniatowska. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2011 / Numer 3 (55) / s. 7 - 212011CZYSTY TEKST
Peter Alheit, Patrycja Poniatowska, Podejście biograficzne do całożyciowego uczenia się / Peter Alheit ; przekł. z jęz. ang. Patrycja Poniatowska., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 3 (55), s. 7 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Peter Alheit, Patrycja Poniatowska", title = "Podejście biograficzne do całożyciowego uczenia się / Peter Alheit ; przekł. z jęz. ang. Patrycja Poniatowska.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 3 (55)", pages = "7 - 21" }
-
Teoria biografii jako fundament pojęciowy uczenia się przez całe życie Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2015 / Numer 4 (72) / s. 23 - 362015CZYSTY TEKST
Peter Alheit, Teoria biografii jako fundament pojęciowy uczenia się przez całe życie , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 4 (72), s. 23 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Peter Alheit", title = "Teoria biografii jako fundament pojęciowy uczenia się przez całe życie ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 4 (72)", pages = "23 - 36" }