-
Zmierzchy wszystkie Opublikowano w: Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia 2013 / Numer 2(21) / s. 9 - 112013CZYSTY TEKST
Barbara Tomalak, Angelika Matuszek, Ewelina Gajewska, Zmierzchy wszystkie, Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia, 2013 / Numer 2(21), s. 9 - 11
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Tomalak, Angelika Matuszek, Ewelina Gajewska", title = "Zmierzchy wszystkie", journal = "Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia", issue = "2013 / Numer 2(21)", pages = "9 - 11" }
-
Czy polska reklama się zmienia? Próba refleksji na przykładzie wybranych reklam piwa od końca XIX w. do współczesności / Ewelina Gajewska. Opublikowano w: Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia 2006 / Numer 2(7) / s. 183 - 1962006CZYSTY TEKST
Ewelina Gajewska, Czy polska reklama się zmienia? Próba refleksji na przykładzie wybranych reklam piwa od końca XIX w. do współczesności / Ewelina Gajewska., Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia, 2006 / Numer 2(7), s. 183 - 196
BIBTEX@Article{ authors = " Ewelina Gajewska", title = "Czy polska reklama się zmienia? Próba refleksji na przykładzie wybranych reklam piwa od końca XIX w. do współczesności / Ewelina Gajewska.", journal = "Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia", issue = "2006 / Numer 2(7)", pages = "183 - 196" }
-
"Poświęcam się li tylko swemu zawodowi" - czyli o sposobach reklamowania towarów i usług na ziemiach polskich na przełomie XIX i XX w. / Ewelina Gajewska. Opublikowano w: Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia 2007 / Numer 2(9) / s. 287 - 2992007CZYSTY TEKST
Ewelina Gajewska, "Poświęcam się li tylko swemu zawodowi" - czyli o sposobach reklamowania towarów i usług na ziemiach polskich na przełomie XIX i XX w. / Ewelina Gajewska., Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia, 2007 / Numer 2(9), s. 287 - 299
BIBTEX@Article{ authors = " Ewelina Gajewska", title = ""Poświęcam się li tylko swemu zawodowi" - czyli o sposobach reklamowania towarów i usług na ziemiach polskich na przełomie XIX i XX w. / Ewelina Gajewska.", journal = "Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia", issue = "2007 / Numer 2(9)", pages = "287 - 299" }
-
Małe miasta - (nie)małe komplikacje... / Tomasz Bielak, Ewelina Gajewska, Tomasz Markiewka. Opublikowano w: Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia 2012 / Numer 2(19) / s. 9 - 102012CZYSTY TEKST
Tomasz Bielak, Ewelina Gajewska, Tomasz Markiewka, Małe miasta - (nie)małe komplikacje... / Tomasz Bielak, Ewelina Gajewska, Tomasz Markiewka., Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia, 2012 / Numer 2(19), s. 9 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Bielak, Ewelina Gajewska, Tomasz Markiewka", title = "Małe miasta - (nie)małe komplikacje... / Tomasz Bielak, Ewelina Gajewska, Tomasz Markiewka.", journal = "Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia", issue = "2012 / Numer 2(19)", pages = "9 - 10" }
-
Słowa, które odchodzą : analiza wybranej leksyki o funkcji perswazyjnej na przykładzie polskich tekstów reklamowych początku XX wieku Opublikowano w: Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia 2013 / Numer 2(21) / s. 249 - 2592013CZYSTY TEKST
Ewelina Gajewska, Słowa, które odchodzą : analiza wybranej leksyki o funkcji perswazyjnej na przykładzie polskich tekstów reklamowych początku XX wieku, Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia, 2013 / Numer 2(21), s. 249 - 259
BIBTEX@Article{ authors = " Ewelina Gajewska", title = "Słowa, które odchodzą : analiza wybranej leksyki o funkcji perswazyjnej na przykładzie polskich tekstów reklamowych początku XX wieku", journal = "Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia", issue = "2013 / Numer 2(21)", pages = "249 - 259" }
-
Językowe gry nadawcy z odbiorcą we współczesnym dyskursie reklamy / Ewelina Gajewska. Opublikowano w: Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów 2011 / Tom 1 / s. 126 - 1322011CZYSTY TEKST
Ewelina Gajewska, Językowe gry nadawcy z odbiorcą we współczesnym dyskursie reklamy / Ewelina Gajewska., Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów, 2011 / Tom 1, s. 126 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Ewelina Gajewska", title = "Językowe gry nadawcy z odbiorcą we współczesnym dyskursie reklamy / Ewelina Gajewska.", journal = "Media i Społeczeństwo : medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów", issue = "2011 / Tom 1", pages = "126 - 132" }
-
"Ani za świętobliwie, ani zanadto świecko" - o języku "Traktatu teologicznego" / Ewelina Gajewska. Opublikowano w: Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia 2006 / Numer 1(6) / s. 283 - 2902006CZYSTY TEKST
Ewelina Gajewska, "Ani za świętobliwie, ani zanadto świecko" - o języku "Traktatu teologicznego" / Ewelina Gajewska., Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia, 2006 / Numer 1(6), s. 283 - 290
BIBTEX@Article{ authors = " Ewelina Gajewska", title = ""Ani za świętobliwie, ani zanadto świecko" - o języku "Traktatu teologicznego" / Ewelina Gajewska.", journal = "Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia", issue = "2006 / Numer 1(6)", pages = "283 - 290" }
-
Językowe sposoby budowania wspólnoty świata w reklamach skierowanych do kobiet / Ewelina Gajewska. Opublikowano w: Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia 2011 / Numer 2(17) / s. 67 - 742011CZYSTY TEKST
Ewelina Gajewska, Językowe sposoby budowania wspólnoty świata w reklamach skierowanych do kobiet / Ewelina Gajewska., Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia, 2011 / Numer 2(17), s. 67 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Ewelina Gajewska", title = "Językowe sposoby budowania wspólnoty świata w reklamach skierowanych do kobiet / Ewelina Gajewska.", journal = "Świat i Słowo : filologia, nauki społeczne, filozofia, teologia", issue = "2011 / Numer 2(17)", pages = "67 - 74" }