-
Budżet partycypacyjny i jego pedagogiczny potencjał : szanse - możliwości - bariery Opublikowano w: Colloquium 2019 / Numer 4 / s. 29 - 442019CZYSTY TEKST
Elżbieta Gaweł-Luty, Grzegorz Piekarski, Budżet partycypacyjny i jego pedagogiczny potencjał : szanse - możliwości - bariery , Colloquium, 2019 / Numer 4, s. 29 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Gaweł-Luty, Grzegorz Piekarski", title = "Budżet partycypacyjny i jego pedagogiczny potencjał : szanse - możliwości - bariery ", journal = "Colloquium", issue = "2019 / Numer 4", pages = "29 - 44" }
-
Reforma - nie dziekuję : czuję się bardziej autokratą niż autokreatorem : (komunikat z badań) / Elżbieta Gaweł-Luty, Mariola Szczepańska. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 1999 / Numer 2 (6) / s. 97 - 1051999CZYSTY TEKST
Elżbieta Gaweł-Luty, Mariola Szczepańska, Reforma - nie dziekuję : czuję się bardziej autokratą niż autokreatorem : (komunikat z badań) / Elżbieta Gaweł-Luty, Mariola Szczepańska., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 1999 / Numer 2 (6), s. 97 - 105
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Gaweł-Luty, Mariola Szczepańska", title = "Reforma - nie dziekuję : czuję się bardziej autokratą niż autokreatorem : (komunikat z badań) / Elżbieta Gaweł-Luty, Mariola Szczepańska.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "1999 / Numer 2 (6)", pages = "97 - 105" }