Monika Pettersen-Sobczyk
3 artykuły w 2 czasopismach
-
The importance of trust and loyalty in financial institutions in financial decision-making process of households Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 5 (46) / s. 67 - 752016CZYSTY TEKST
Marta Musiał, Monika Pettersen-Sobczyk, The importance of trust and loyalty in financial institutions in financial decision-making process of households, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 5 (46), s. 67 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Musiał, Monika Pettersen-Sobczyk", title = "The importance of trust and loyalty in financial institutions in financial decision-making process of households", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 5 (46)", pages = "67 - 75" }
-
Sektor bankowy w Polsce we latach 1989-2013 - próba oceny z punktu widzenia interesariuszy Opublikowano w: Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia 2013 / Tom 59 / s. 103 - 1132013CZYSTY TEKST
Stanisław Flejterski, Monika Pettersen-Sobczyk, Sektor bankowy w Polsce we latach 1989-2013 - próba oceny z punktu widzenia interesariuszy , Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia, 2013 / Tom 59, s. 103 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Flejterski, Monika Pettersen-Sobczyk", title = "Sektor bankowy w Polsce we latach 1989-2013 - próba oceny z punktu widzenia interesariuszy ", journal = "Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia", issue = "2013 / Tom 59", pages = "103 - 113" }
-
Lojalność i satysfakcja klientów jako czynniki sukcesu oraz narzędzia budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw bankowych na rynku finansowym Opublikowano w: Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia 2015 / Tom 74 / Numer 2 / s. 619 - 6292015CZYSTY TEKST
Monika Pettersen-Sobczyk, Lojalność i satysfakcja klientów jako czynniki sukcesu oraz narzędzia budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw bankowych na rynku finansowym, Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia, 2015 / Tom 74 / Numer 2, s. 619 - 629
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Pettersen-Sobczyk", title = "Lojalność i satysfakcja klientów jako czynniki sukcesu oraz narzędzia budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw bankowych na rynku finansowym", journal = "Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia", issue = "2015 / Tom 74 / Numer 2", pages = "619 - 629" }