Agata Potarzycka-Szczerba
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Zarządzanie marketingowe partią polityczną w teoriach Roberta P. Ormroda i Stephana C. Henneberga Opublikowano w: Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne 2015 / Tom 45 / s. 145 - 1562015CZYSTY TEKST
Agata Potarzycka-Szczerba, Zarządzanie marketingowe partią polityczną w teoriach Roberta P. Ormroda i Stephana C. Henneberga, Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne, 2015 / Tom 45, s. 145 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Potarzycka-Szczerba", title = "Zarządzanie marketingowe partią polityczną w teoriach Roberta P. Ormroda i Stephana C. Henneberga", journal = "Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne", issue = "2015 / Tom 45", pages = "145 - 156" }