Natalia Batsun
4 artykuły w 2 czasopismach
-
Some problems of transition to post-industrial development in the Siberian region Opublikowano w: Prace Komisji Geografii Przemysłu Polskiego Towarzystwa Geograficznego 2009 / Tom 14 / s. 9 - 172009CZYSTY TEKST
Natalia Batsun, Elena Gafarova, Anatol Jakobson, Tatyana Kirillova, Konstantin L. Lidin, Some problems of transition to post-industrial development in the Siberian region, Prace Komisji Geografii Przemysłu Polskiego Towarzystwa Geograficznego, 2009 / Tom 14, s. 9 - 17
BIBTEX@Article{ authors = " Natalia Batsun, Elena Gafarova, Anatol Jakobson, Tatyana Kirillova, Konstantin L. Lidin", title = "Some problems of transition to post-industrial development in the Siberian region", journal = "Prace Komisji Geografii Przemysłu Polskiego Towarzystwa Geograficznego", issue = "2009 / Tom 14", pages = "9 - 17" }
-
Evaluation of natural resources as a component of business greening Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Geographica 2012 / Tom 3 / s. 116 - 1212012CZYSTY TEKST
Natalia Batsun, Evaluation of natural resources as a component of business greening, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Geographica, 2012 / Tom 3, s. 116 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Natalia Batsun", title = "Evaluation of natural resources as a component of business greening", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Geographica", issue = "2012 / Tom 3", pages = "116 - 121" }
-
Quality of Life and Market Opublikowano w: Prace Komisji Geografii Przemysłu Polskiego Towarzystwa Geograficznego 2011 / Tom 18 / s. 155 - 2012011CZYSTY TEKST
Natalia Batsun, Quality of Life and Market, Prace Komisji Geografii Przemysłu Polskiego Towarzystwa Geograficznego, 2011 / Tom 18, s. 155 - 201
BIBTEX@Article{ authors = " Natalia Batsun", title = "Quality of Life and Market", journal = "Prace Komisji Geografii Przemysłu Polskiego Towarzystwa Geograficznego", issue = "2011 / Tom 18", pages = "155 - 201" }
-
Advertising and business image: the Russian specificity Opublikowano w: Prace Komisji Geografii Przemysłu Polskiego Towarzystwa Geograficznego 2010 / Tom 16 / s. 201 - 2042010CZYSTY TEKST
Natalia Batsun, Advertising and business image: the Russian specificity, Prace Komisji Geografii Przemysłu Polskiego Towarzystwa Geograficznego, 2010 / Tom 16, s. 201 - 204
BIBTEX@Article{ authors = " Natalia Batsun", title = "Advertising and business image: the Russian specificity", journal = "Prace Komisji Geografii Przemysłu Polskiego Towarzystwa Geograficznego", issue = "2010 / Tom 16", pages = "201 - 204" }