Katarzyna Kocoń-Rychter
3 artykuły w 1 czasopismach
-
Youth Subcultures in 2nd Decade of the 21st Century Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2018 / Tom 18 / s. 115 - 1252018CZYSTY TEKST
Emanuel Ferdyn, Katarzyna Kocoń-Rychter, Martyna Kubiak, Agnieszka Suchy, Agnieszka Zakrzewska, Youth Subcultures in 2nd Decade of the 21st Century , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 18, s. 115 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Emanuel Ferdyn, Katarzyna Kocoń-Rychter, Martyna Kubiak, Agnieszka Suchy, Agnieszka Zakrzewska", title = "Youth Subcultures in 2nd Decade of the 21st Century ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 18", pages = "115 - 125" }
-
«Good Behavior Game» - alternatywa dla tradycyjnych metod zarządzania klasą Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2019 / Tom 20 / s. 165 - 1772019CZYSTY TEKST
Emanuel Ferdyn, Katarzyna Kocoń-Rychter, Anna Kwatera, Katarzyna Okulicz-Kozaryn, «Good Behavior Game» - alternatywa dla tradycyjnych metod zarządzania klasą , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2019 / Tom 20, s. 165 - 177
BIBTEX@Article{ authors = " Emanuel Ferdyn, Katarzyna Kocoń-Rychter, Anna Kwatera, Katarzyna Okulicz-Kozaryn", title = "«Good Behavior Game» - alternatywa dla tradycyjnych metod zarządzania klasą ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2019 / Tom 20", pages = "165 - 177" }
-
Przydatność szkolnej interwencji profilaktycznej w placówce edukacyjnej : wyniki badań ewaluacyjnych Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2018 / Tom 16 / s. 213 - 2242018CZYSTY TEKST
Katarzyna Kocoń-Rychter, Katarzyna Okulicz-Kozaryn, Przydatność szkolnej interwencji profilaktycznej w placówce edukacyjnej : wyniki badań ewaluacyjnych , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 16, s. 213 - 224
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kocoń-Rychter, Katarzyna Okulicz-Kozaryn", title = "Przydatność szkolnej interwencji profilaktycznej w placówce edukacyjnej : wyniki badań ewaluacyjnych ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 16", pages = "213 - 224" }