Ewa Gawlik
6 artykuły w 3 czasopismach
-
Empowerment (wzmocnienie) dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną na przykładzie projektu S3SOSNOWIECKA spółdzielnia socjalna Opublikowano w: Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy 2017 / Numer 1(4) / s. 51 - 592017CZYSTY TEKST
Ewa Gawlik, Empowerment (wzmocnienie) dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną na przykładzie projektu S3SOSNOWIECKA spółdzielnia socjalna , Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy, 2017 / Numer 1(4), s. 51 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Gawlik", title = "Empowerment (wzmocnienie) dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną na przykładzie projektu S3SOSNOWIECKA spółdzielnia socjalna ", journal = "Czasopismo Pedagogiczne/The Journal of Pedagogy", issue = "2017 / Numer 1(4)", pages = "51 - 59" }
-
Kompetencje społeczne wychowanków placówek opiekuńczo‐wychowawczych Opublikowano w: Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych 2015 / Tom 20 / Numer 1 / s. 117 - 1272015CZYSTY TEKST
Ewa Gawlik, Kompetencje społeczne wychowanków placówek opiekuńczo‐wychowawczych, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2015 / Tom 20 / Numer 1, s. 117 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Gawlik", title = "Kompetencje społeczne wychowanków placówek opiekuńczo‐wychowawczych", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2015 / Tom 20 / Numer 1", pages = "117 - 127" }
-
Rola asystenta osoby niepełnosprawnej w opinii nauczycieli szkoły specjalnej Opublikowano w: Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych 2013 / Tom 17 / s. 131 - 1382013CZYSTY TEKST
Ewa Gawlik, Rola asystenta osoby niepełnosprawnej w opinii nauczycieli szkoły specjalnej, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2013 / Tom 17, s. 131 - 138
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Gawlik", title = "Rola asystenta osoby niepełnosprawnej w opinii nauczycieli szkoły specjalnej", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2013 / Tom 17", pages = "131 - 138" }
-
Funkcjonowanie placówek opiekuńczo- -wychowawczych a poziom kompetencji społecznych wychowanków Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2016 / Tom 12 / s. 161 - 1722016CZYSTY TEKST
Ewa Gawlik, Funkcjonowanie placówek opiekuńczo- -wychowawczych a poziom kompetencji społecznych wychowanków, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2016 / Tom 12, s. 161 - 172
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Gawlik", title = "Funkcjonowanie placówek opiekuńczo- -wychowawczych a poziom kompetencji społecznych wychowanków", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2016 / Tom 12", pages = "161 - 172" }
-
Rzeczywistość edukacyjna osób z głęboką niepełnosprawnością intelektualną Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2018 / Tom 16 / s. 203 - 2122018CZYSTY TEKST
Ewa Gawlik, Joanna Gomola, Rzeczywistość edukacyjna osób z głęboką niepełnosprawnością intelektualną , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 16, s. 203 - 212
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Gawlik, Joanna Gomola", title = "Rzeczywistość edukacyjna osób z głęboką niepełnosprawnością intelektualną ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 16", pages = "203 - 212" }
-
Characteristics of total institution based on the example of educational care Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2017 / Tom 15 / s. 239 - 2482017CZYSTY TEKST
Ewa Gawlik, Michał Z. Wójcik, Characteristics of total institution based on the example of educational care, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 15, s. 239 - 248
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Gawlik, Michał Z. Wójcik", title = "Characteristics of total institution based on the example of educational care", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 15", pages = "239 - 248" }