Mariusz Wszołek
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Reklama a «corporate identity» - rola reklamy w budowaniu wizerunku organizacji Opublikowano w: Forum Lingwistyczne 2017 / Tom 4 / s. 67 - 772017CZYSTY TEKST
Mariusz Wszołek, Reklama a «corporate identity» - rola reklamy w budowaniu wizerunku organizacji , Forum Lingwistyczne, 2017 / Tom 4, s. 67 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Wszołek", title = "Reklama a «corporate identity» - rola reklamy w budowaniu wizerunku organizacji ", journal = "Forum Lingwistyczne", issue = "2017 / Tom 4", pages = "67 - 77" }
-
When There is Meaning in Desing? : Two Dimensions of the Practice of Designing : (Communication) Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica 2020 / Tom 58 / s. 237 - 2482020CZYSTY TEKST
Mariusz Wszołek, When There is Meaning in Desing? : Two Dimensions of the Practice of Designing : (Communication) , Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica, 2020 / Tom 58, s. 237 - 248
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Wszołek", title = "When There is Meaning in Desing? : Two Dimensions of the Practice of Designing : (Communication) ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica", issue = "2020 / Tom 58", pages = "237 - 248" }